vuurwerkk14
VWC lid
Broekhoff zal dit jaar met veel nieuwe producten komen. Ik heb de dvd voor dit jaar in mijn bezit hier staan onder meer zeker 20 nieuwe broekhoff cakes op. Wat er ook veel nieuw is maar wat niet op de dvd staat zijn de velen nieuwe vuurpijlen. Ook zal pyropower met een nieuwe lijn komen ik dacht me te herrinderen dat het pyro magic heette. Ik heb deze dvd aandachtig gezien alle producten staan erop behalve de vuurpijlen. IK dacht ik heb hem gezien misschien kan ik er een andere freak gelukkig mee maken. Ik woon in twente heb geen zin in op gestuur gedoe je mag hem ophalen als je me iets leuks bied. Stuur dan een prive message en dan geef ik me mobiel. Meer info over de nieuwe cakes volgt waaronder de namen.
Even ter herrindering het gaat hier om een officiele dvd van broekhoff verkregen omdat we die gratis kregen verder verkopen. Wij geen broekhoff toch een dvd en boek met producten van broekhoff gekregen.
Even ter herrindering het gaat hier om een officiele dvd van broekhoff verkregen omdat we die gratis kregen verder verkopen. Wij geen broekhoff toch een dvd en boek met producten van broekhoff gekregen.