Brievenbus Hilvarenbeek opgeblazen

killerdome

VWC lid
TILBURG - In de nacht van zaterdag op zondag is op de hoek van de Diessenseweg en Bloemenstraat in Hilvarenbeek een TNT-brievenbus opgeblazen.

Omwonenden schrokken wakker van de harde knal. Samen met de politie hebben zij de grote hoeveelheid post uit de totaal vernielde brievenbus veiliggesteld. De poststukken waren niet ernstig beschadigd en worden alsnog bezorgd. De daders verdwenen in de richting van de Diessenseweg.

brievenbus_opgebla_1634190h.jpg

als ze die daders is te pakken kregen...
...tsjaa wat ik wil doen zouden ze is in moeten voeren in Nederland.(A)

Dat is vlakbij hier, zullen vast bij mij op school zitten. Hilvarenbeek is niet heel groot dus ik heb al zo'n vermoeden, zal het eens navragen.

foute actie
vuurwerk verbod proeven de menesen die het willen steeds erger
jongens (als de daders dit lezen) doe dit NOOIT meer
dadelijk kan niks meer

Dit soort randdebielen hou je altijd jammer jammer dit soort idioten verpesten het altijd voor de meerderheid die wel normaal met vuurwerk weet om te gaan.

Dit heb ik dus ook een keer mee gemaakt hier, dat ze rond de kerst dit deden. Wij zagen het gebeuren en hebben gelijk de politie gebeld. Ook allemaal kerst kaartjes over de wereld enzo, is toch niet te geloven? Nog even met de politie gesproken want we zagen ook wie het deed, wel van ver af maar toch. Wat bezield die mensen die dit doen :@

Back
Bovenaan