[Breda Vuurwerk] Big Boom

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: BVW08
Artikelnaam: Big Boom
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 147 gram
Aantal Schoten: 7 schoten
Effectomschrijving: 7 shots all at once. 7 schoten ineens met een bizar groot king crown effect zullen de hele straat wakker schudden!
Effect specificatie: Brocade Mine to Brocade Burst
Max. tube diameter: 30mm
Kartoninhoud: 12/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: Ca. 25 meter
Adviesprijs: €19,99
5105-bigboom-2020.jpg

Wij danken Breda Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wat een leuk label! Doet een beetje amerikaans aan :)
Voor die adviesprijs mag het wel een topper zijn, maar ik verwacht dat het wel eens dezelfde kan zijn als de Big Fat Chill van Broekhoff/Magnum met een ander labeltje. En dan zal de actieprijs ook wel een stukkie lager liggen :)

Dit is een artikel die wij weggeven in onze gratis vuurwerk staffels. Maar op de freaksite staat 'ie nu voor nog geen 6 euro. :)

Iemand deze nog ergens gevonden? Zijn er volgens mij overal uit
De Big Boom was alleen bij bredavw verkrijgbaar, de Big Fat Chill heb ik vorig jaar al nauwelijks meer gezien, de Mega Mine is heel af en toe nog wel ergens te krijgen. Het zal me ook niets verbazen als bredavw er nog wat in de losse verkoop gooit.

De Big Boom was alleen bij bredavw verkrijgbaar, de Big Fat Chill heb ik vorig jaar al nauwelijks meer gezien, de Mega Mine is heel af en toe nog wel ergens te krijgen. Het zal me ook niets verbazen als bredavw er nog wat in de losse verkoop gooit.
Thanks, zou het goed in de gaten houden dan, een aantal achter de hand houden hiervan zou leuk zijn

Back
Bovenaan