Borculo: 17-12-2011

stefantvs

VWC lid
Datum:17 december 2011
Plaats: Borculo
Tijd: 20.00 uur
Provincie: Gelderland
Opdrachtgever:Willem Sierbestrating/Vuurwerk Berkelland
Wie: Katan Vuurwerk
Wat: consumentenvuurwerk
Waar: Hekweg 1 Borculo
Waarom: demo consumentenvuurwerk
Collectie: Wolff-Lesli

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij is dit de demo van Willem Sierbestrating/Vuurwerk Berkelland, collectie zal denk ik zoals voorgaande jaren Wolff-Lesli-Bonfireworks zijn?
Altijd wel een leuke demo moet ik zeggen :D

Daar heb je helemaal gelijk in. Daarbij is het volgens mij ook afgezet op de minimale aantal meters, waardoor je lekker dicht op het vuurwerk staat.

Member ajwillems heeft mij deze info toegestuurd, vandaar dat de startpost is gewijzigd met nieuwe info.

Gemeente Berkelland

Borculo op 17 december van 20.00 tot 21.30 uur

Vuurwerkshow in Borculo op 17 december van 20.00 tot 21.30 uur

Met toestemming van Provincie Gelderland

Vuurwerk

Op 17 december is er vuurwerkdemonstratie in Borculo. De provincie Overijssel heeft hiervoor toestemming gegeven.

Nieuwsbank

In tegenstelling tot eerder jaren was er eens geen sprake van sneeuw en vrieskou, wat ook meteen aan de belangstelling uit de omgeving was te merken. 22 producten werden per 2 geschoten. Informatie werd toegelicht door een spreekster en via een groot scherm. Aan het einden een mooie finale. Blij verrast ben ik door de goedkopere Wolff producten: Howling Wolf (€3,20), Amazing (€3,20) en Wanted (€6,95). Je moet geen "wonderen" verwachten van de effecten, maar prijs/kwaliteit vind ik het zeer goede producten.
Al met al een geslaagde demo.

Ik vond het mooi! Had een keuze van mij kunnen zijn geweest. ;) Zal vast een goede reden voor zijn. Maar wat dacht jij toen?

vielen mij mee
dacht eerst wat moeten we in een finale ermee
maar vielen mij ook mee

Volgens mij worden fonteinen in het begin van een (demo)show toch redelijk vaak gebruikt. Was dan ook niet verrast door de fonteinen. Ik vind het altijd wel wat hebben, daarna lekker knallen, ff weer wat rustiger en dan de opbouw naar een finale.

Back
Bovenaan