Booster box

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: RVW 7
Artikelnaam: Booster box
Bruto Gewicht: 750 gram
Netto Kruitgewicht: 264 gram over alle artikelen
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Kartoninhoud: 10/1
Richtprijs: ...

O.a. te koop bij: Rubro.nl

rvw_7_-_booster_box_500x500.jpg

Wij danken Rubro Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een leuk goedkoop pakketje met echt van alles erin van een knallertje, tolletje, fonteintje etc etc etc.
Echt leuk bedacht voor mensen die niet veel aan vuurwerk willen uitgeven, maar toch wat leuks willen :)
In de meeste pakketten ontbraken toch dit soort dingetjes, Toch leuk van Rubro dat ze hieraan gedacht hebben.

raad het pakket zwaar af, GVB had eerder al zoiets voor rond de 16/18euro

Kun je toelichten waarom je het zwaar afraadt? Voldeed het niet aan je verwachtingen, was het vuurwerk slecht, enz.? Wij hebben dit pakket enorm veel verkocht aan vooral de jongere vuurwerkliefhebber en gasten die in de vooravond wat kleine spulletjes af wilden steken en die waren juist allemaal enthousiast. Wij hebben dan ook helemaal geen klachten ontvangen. Daarom ben ik wel benieuwd naar iets meer achtergrond. Bedankt alvast!

Kun je toelichten waarom je het zwaar afraadt? Voldeed het niet aan je verwachtingen, was het vuurwerk slecht, enz.? Wij hebben dit pakket enorm veel verkocht aan vooral de jongere vuurwerkliefhebber en gasten die in de vooravond wat kleine spulletjes af wilden steken en die waren juist allemaal enthousiast. Wij hebben dan ook helemaal geen klachten ontvangen. Daarom ben ik wel benieuwd naar iets meer achtergrond. Bedankt alvast!

nou ik zal het proberen uit te leggen, ik PERSOONLIJK heb nog nooit zon slecht sierpakketje meegemaakt. vuurpijlen 10x niks, fonteintjes, bijna allemaal zelfde effect, en heel korte duur.
en de rest in het pakket is wel leuk, maar als je daarvoor het pakket wil halen, doe ik er liever een paar euro bij, en koop dan een vuurwerkmeterpakket, dan heb je ook geen A spul, maar als je van afwisseling houd, en fonteintjes die meer als 5-10sec spuiten. zou ik voor de vuurwerk meter gaan
die ook te koop is, bij huisman vuurwerk!
http://www.huismanvuurwerk.nl/pakketten/meterpakket
1601-Meterpakket-500x500.jpg

Gekocht voor €16,95 bij Vuurwerkland Outlet te Groningen, pijlen zijn heeeeeel erg klein, de sterretjes zijn cat 2 (?) , verder is alles links op de foto cat 1 en de rest cat 2.
Ziet er leuk uit, maar verwacht er niet te veel van, ik steek hem morgen af.

image.jpg

image.jpg

Inhoud:

Romeinse kaarsen
Vuurpijlen (sier?)
Sterretjes klein
Soort van vliegende grondbloemen
Fontijnen cat 2 en fontijnen cat 1
Kleine rotjes
Grondbloemen
Magic Whipe
Crackling balls

Gekocht voor €16,95 bij Vuurwerkland Outlet te Groningen, pijlen zijn heeeeeel erg klein, de sterretjes zijn cat 2 (?) , verder is alles links op de foto cat 1 en de rest cat 2.
Ziet er leuk uit, maar verwacht er niet te veel van, ik steek hem morgen af.

Bekijk bijlage 22298

Bekijk bijlage 22299

Inhoud:

Romeinse kaarsen
Vuurpijlen (sier?)
Sterretjes klein
Soort van vliegende grondbloemen
Fontijnen cat 2 en fontijnen cat 1
Kleine rotjes
Grondbloemen
Magic Whipe
Crackling balls

Ik heb deze ook bij Vuurwerkland Outlet gekocht. Het is nog ongeopend.

Dit pakket moet je ook niet als appels en peren gaan vergelijken.
Tis gewoon een geinig iets, leuk voor kinderen, leuk tot 21.00uur :D
Maar wat wil je gaan verwachten voor 14,95 ? Original Probox ?

Back
Bovenaan