• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Bonbridge] Titanium Thunder 1308

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
Artikelnaam: Titanium Thunder 1308
Artikelnummer: 1213
Importeur: Alpeco
Aantal per verpakking: 10 stuks in doosje, 10 doosjes
Kartoninhoud Nog niet bekend
Effectomschrijving: Nieuwe nitraat geproduceerd volgens een nieuw procedé. Hardst toegelaten knal op de markt voor particulieren ! Inhoud per V.E. : 10 doosjes van 10 nitraten.
Prijs: € 35,00

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
Wij danken Alpeco voor deze informatie.

Bijlagen

• xl_product151-2.jpg
    xl_product151-2.jpg
    42 KB · Weergaven: 3
  • xl_product151.jpg
    xl_product151.jpg
    51,9 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind het niet zo een goede knal hebben. ( ik heb het over de rode versie)
voor die 35 euro beter 50 big spanish cracker 808 van kopen;)

er staat bij: "hardst toegelaten knal op de markt voor particulieren" maar dat is toch echt niet waar! maarja, khad er vorig jaar eejn paar van, gaven wel een lekkere knal hoor, alleen een beetje duur voor de knal:wink:

Zeker het geld niet waard,
maar wat verwacht je van 0,8 gram flash he..

De knal is niet echt slecht, maar voor +/- hetzelfde geld kan je beter
vlinders halen of andere nitraten. Ligt er net aan waar je gaat kopen he

De rode titanium gaat idd niet echt hard, daarintegen gaat de zwarte een stuk harder. Ik vind de zwarte nog een stukje harder,vooral doffer, dan een tumping thunder. De rode is gewoon bagger, let daar op.

Ik heb afgelopen jaar de zwarte versie gezien, weliswaar in een smal straatje, maar vond de knal prima en voelde ook drukverplaatsing.

Die gast heeft er totaal een stuk of 10 afgestoken en geloof ook wat van die zwarte doos NT's. Voor zo'n smal straatje hard zat moet ik zeggen, zaten ook een paar supervlinder bsc's tussen en dat was nét te hard mijn inziens. Maar die dreun was geweldig haha

Ik weet alleen hoe de rode gaan; Kwalitatief.Uitermate.Terleurstellend.
Alleen waarmee zijn de zwarte te vergelijken?

Ik weet alleen hoe de rode gaan; Kwalitatief.Uitermate.Terleurstellend.
Alleen waarmee zijn de zwarte te vergelijken?

Bij nader inzien vind ik ze precies hetzelfde knallen als de (big) spanisch cracker van bonbridge, ik bedoel hierbij de voorloper van de (big) spanisch cracker 808.

Ik had de oude 1308, puur voor de lol. Vond ze niet best. Ik had de nieuwe 1308 gehoord en die maken me dan weer blij :D Dat is tenminste een redelijk harde knal. Maar ik koop ze toch niet, doe mij maar Bangers of Supero's.

ik wil graag die zwarte titanium thunders kopen waarkan dat
waar is het goedkoopst want zat wel op sites te kijken en 35 euro is tog wel goedkoop?

hallo zou een van jullie wete hoeveel van die grote dozen er in een karton zitten ? en hoeveel het dan ongeveer kost ? mvg pyrotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan