[Bonbridge] Hindoe 1000 shots

Status
Niet open voor verdere reacties.
Om in te gaan op de Bonbridge versie. Vorig jaar heb ik deze door iemand afgestoken zien worden. Wat een ramp zeg. Geen tempo, zachte knallen. Dit was echt helemaal niets meer vergeleken bij de versie uit het verleden. :cry:

Ik vraag mij nog steeds af hoe de kwaliteit zo bizar veranderd is zeg. :frusty:

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je bijdrage, maar het topic gaat over de Hindo 1000 van het merk Bonbridge.

Om in te gaan op de Bonbridge versie. Vorig jaar heb ik deze door iemand afgestoken zien worden. Wat een ramp zeg. Geen tempo, zachte knallen. Dit was echt helemaal niets meer vergeleken bij de versie uit het verleden. :cry:

Ik vraag mij nog steeds af hoe de kwaliteit zo bizar veranderd is zeg. :frusty:

Bedankt, aangezien er nog geen topic bestaat over de andere versie zal ik daar even een topic voor aanmaken!

Weet niet of dit het juiste topic is, maar gezien het algemene hindoe rol topic is gesloten, maar hier.
Dit jaar naar Alpeco gegaan sinds de overname van Pyrostar, had daar ook de hindoe rol meegenomen.

Op de site stond dat ie van Salon Roger was, maar op de rol zelf was er niks van te zien. Het etiket was van Horse Brand, al heb ik hier natuurlijk mijn vraagtekens bij...

Los daarvan, dit ding ging loeihard, goed tempo, heb er een filmpje van voor de geïnteresseerden. Hoop op snel antwoord :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan