Bombas Blancas

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8039
Artikelnaam: Bombas Blancas, fanshape
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: ...
Aantal schoten: 35
Effectomschrijving: Bombas Blancas, 35 shots ghost fanshape van St8ment Fireworks. 5% burst
uitvoering.

Max. tube diameter: 25
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: : € 54,99
Voorverkoop 2023: € 49,99
Onlineprijs 2023: € 44,99

O.a. te koop bij: St8mentvuurwerk.nl

image.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	image.png Vertoningen:0 Grootte:1.012,8 KB ID:	1793203

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
 
Laatst bewerkt:
Dat zou dus betekenen dat bij de producten waar het er niet bij staat, er geen kooi om zit? Aangezien het hier zo expliciet bij staat.
 
Klopt inderdaad. Deze was vorig jaar met kooi, dit jaar zonder. Daarom staat het er specifiek bij.

Gaan jullie mee kooiloos vuurwerk (Cakes(boxen)) importeren?
Want ik vind persoonlijk dat de kwaliteit van de effecten dan terug gaat naar eind jaren 90/begin 00.
Schiet maar raak voor een knaak zeg maar.
 
Gaan jullie mee kooiloos vuurwerk (Cakes(boxen)) importeren?
Want ik vind persoonlijk dat de kwaliteit van de effecten dan terug gaat naar eind jaren 90/begin 00.
Schiet maar raak voor een knaak zeg maar.

We hebben altijd een mix van met en zonder kooi in het assortiment. Deze is dit jaar naar zonder kooi, omdat de prijs anders niet meer in verhouding was met het product. Door de kooi er af te halen is de prijs beter, en het effect blijft nog steeds in orde.
 
Geen fanshape meer? Of foutje van de DTP'er?

Nog steeds een 35 shots fanshape, alleen volgens de nieuwe import moet een fanshape in een vierkant doosje zitten. Zodat het grondvlak net zo breed is als de bovenkant. Om de stabiliteit te verhogen.
 
Is hier al een productvideo van bekend? Aangezien deze een andere samenstelling heeft dan de originele versie?
 
Niet mijn ding, en per twee geschoten hier. Denk dat deze solo behoorlijk mager is. Pff en die muziek staat zo fokking hard :bonk:
 
Deze als vervanger voor de Golden Salute van Orthen ontvangen. De Bombas Blancas viel tegen, effect was niet mooi vol.
 
8039_2024.png
Nieuwe productfoto / kleine aanpassing in het label voor 2024.
Adviesprijs € 54,99
Voorverkoop € 49,99
Onlineprijs € 44,99
 
Back
Bovenaan