Bomba

RedRocket

VWC lid
Artikelnummer:
Artikelnaam: Bomba
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal: 16 stuks
Effectomschrijving: Super grote knallers harder bestaat niet
Tijdsduur: nvt
Stijghoogte: nvt
Richtprijs: €2,95

6018%20(2011)%20All.jpg

Wie heeft deze weleens gehad? En zijn ze een beetje goed/gaan ze hard? Normaal interesseert knalvuurwerk me niets. Maar mn broertje wilt deze gaan kopen. dus vandaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze zijn nieuw dit jaar dus niemand heeft ze nog gehad, daarnaast is het klein spul dus ik neem niet aan dat ze op demo's te zien zijn.

Volgens pyrostar gaan deze harder als normale kanonslagen. Maarja, dat zelfde zeggen alle andere importeurs over hun explo's, extreme bangs, enz enz.

De hardste knaller in NL is nog steeds de single shot, en meestal knallen de grondbloemen met knal de rotjes er dik uit.

ik koop ze op donder dag en maak wel een vergelijkings video met en kanonslag, kanonslag xl bomba en een strijker

Nou ja, stoer zijn ze wel. Stoerder dan de Black Spanish vlinders? Kunnen weer heel wat knaltestjes doen dit jaar :p en maar altijd in de illusie blijven geloven dat er ooit iets wél harder knalt dan het gemiddelde rotje :D

Nee Pyrostar is een eigen onderneming met eigen ideeen:D
Hahah kijk dat karton!
Met koeienletter staat er BROEKHOFF op.

Verder ving ik het product wel mooi er uit zien.
Maar mis ik nu bij de werkenlijke versie het gebonden stukje bij de lont?

Nee Pyrostar is een eigen onderneming met eigen ideeen:D
Hahah kijk dat karton!
Met koeienletter staat er BROEKHOFF op.

Verder ving ik het product wel mooi er uit zien.
Maar mis ik nu bij de werkenlijke versie het gebonden stukje bij de lont?

uhm.. pyrostar is toch eigenlijk ook een lijn van de importeur broekhoff? :p

@ nitraat12
Als Pyrostar idd onder Broekhoff valt,
Waarom staat pyrostar dan verdeeld in dit forum als aparte/eigen ondernemer/importeur?

Pyrostar is inderdaad echt van broekhoff hoor :p

Maargoed, ik heb pim een pm gestuurd om te vragen of hij wilt uitleggen waarom de bomba harder zou knallen. Ik las eerder al iets over nieuwe ce regelgeving oid, ik vraag me af hoe het nou zit :)

Pyrostar zelf heeft daar alleen in 't begin beetje vaag over gedaan. Pim heeft het zelf 'ns uitgelegd, en in de posts boven je staat ook genoeg.

Back
Bovenaan