Bomb XL

Ik vond deze ook echt goed, de burst was echt goed fel en ging niet te hoog waardoor de effecten nog best groot overkwamen. Perfect materiaal om je in de avond mee te vermaken. Ik zou ze aanraden! Als ik ze dit jaar weer tegenkomen neem ik weer een setje

Stookmaat van mij had deze set. Echt een dikke aanrader voor de circa 4 tientjes waarvoor hij hem had. Verrassend goede burst in deze potjes.

Verderop in de straat gingen er wat klein kaliber cakes af. Dat zag er voor het kaliber erg goed uit en ben toch even gaan kijken, welke cakes er werden afgestoken. Tot mijn verbazing zag ik dat het om deze set ging. De cakes zijn allen erg klein van formaat, maar de uitwerking is er niet minder om. Voor het kaliber is dit echt goed. Burst is ook goed en de effecten komen prima tot zijn recht. Hier en daar zag ik deze vorig jaar voor zeer scherpe prijzen voorbijkomen. Dit is echt een prima setje om de eerste uren goed mee door te komen en gewoon te genieten van kwalitatief goed vuurwerk voor niet al te veel geld. Mocht ik dit setje later dit jaar bij een winkel in de buurt tegenkomen dan acht ik de kans groot dat deze wel in het winkelmandje terecht zal komen. Complimenten voor Rubro voor weer een bugdettopper.

Top cakes, de burst is snoeihard voor het kaliber. Nadeel van deze cakes vond ik wel dat ze omlabelingen zijn van de Heavy Legends 25's. Daardoor zit er veel herhaling in. Voor een setje erbij zeker een aanrader. Maar bij een kleine collectie zou ik ze laten staan en voor meer variatie kiezen.

Top set! Blijft inderdaad bizar wat er uit zulke potjes komt! Prijs kwalitatief wat mij betreft een van de betere producten die je kan kopen. Toch vind ik dat het relatief weinig verkocht wordt onder de gewone consument. Zou dit toch zeker aanraden aan mensen met een klein budget!

Echt leuk spul, ik had het afgelopen jaar 2 pakketjes en er nog een paar cakes van bewaard. Voor volgend jaar weer een setje in bestelling.

Had 1 cake waarvan een paar bombettes erg laag knalde, beetje tricky maar verder wel echt van genoten.

Back
Bovenaan