Bolle's- 040 Filmtopic

bolle-040

VWC lid
Beste medefreaks,

Hierbij mijn filmtopic van dit jaar.
Der is dit jaar weer genoeg van ons vuurwerk gefilmd.
Ik zal proberen om elke week weer iets nieuws up te loaden, dus houdt het topic in gaten.

De filmpjes zijn door verschillende camera's gefilmd dus de kwaliteit kan soms verschillen.
Verder staan al mijn filmpjes van afgelopen jaren op mijn YT account.

http://www.youtube.com/user/psvxemm?feature=results_main

Ik heb een hoop video's van wat we hebben afgestookt na 00:00. Dit zijn veelal kleine projecten, plus lossen potten en matten
Ook heb ik een show gefilmd van een particulier in Geldrop.
En als slot heb ik een aantal filmpjes van een katholiek feest in Elche in Spanje.

We waren met wat vrienden toevallig daar in de buurt op vakantie. Een kennis daar vertelde dat er
"Morgen" een vuurwerkshow was in het dorpje in de buurt. Dus wij hadden zoiets van kennen we allicht is gaan kijken.

En tot mijn verbazing kwam ik terecht in een dorp waar gewoon door iedereen gestookt werd.
Het was net zoals bij ons met oud&nieuw, plus dan nog een professionele show waar helaas de finale in 1 keer ging. Het was me dus een hele beleving.

Ik zal de filmpjes hiervan in de loop der tijd up loaden.

Veel kijk plezier :D

Gegroet
Bolle 040 en vrienden.

Filmpjes van Vuurwerk feest in Elche in Spanje:

Een klein stukje sfeer van hoe we in het dorpje in Spanje aankwamen, baalde toen al meteen van dat ik dit nier eerder wist zodat ik nog vuurwerk kan kopen :D

Stuk sfeer gefilmd in Elche in Spanje, tijdens een katholiek feest. Hier zijn een aantal knallers en pijlen te zien.

Sfeer overzicht Deel 2

Sfeer overzicht Deel 3

Weer 3 filmpjes met *Sfeer overzicht tijdens Katholieke feestdag in Elche in Spanje.

Deel 4 * (sierpijl)

Deel 5

Deel 6

Hierbij de laatste filmpjes van mijn onvergetelijke belevenis in spanje:

Hieronder eerste de show, die op 17:00 fout gaat, waardoor alles op eens te gelijk de lucht in gaat.

Hier nog een stukje van de salutes die show moesten afsluiten

Laatst bewerkt:

We begonnen dit jaar met 2x 100.000 van Original

Particuliere vuurwerkshow in Geldrop.
Helaas gaf de camera soms wat gekken strepen maar dat hinderder mij niet in ieder geval

Een klein stukje sfeer van hoe we in het dorpje in Spanje aankwamen, baalde toen al meteen van dat ik dit niet eerder wist zodat ik nog vuurwerk kon kopen :D Later meer filmpjes hier van.

Laatst bewerkt:

2 x Original Z39 Paarse & Gele Palm Oud & Nieuw 1112

Original Crackling Chry Oud & Nieuw 1112

2 x Thor Aquarius Oud & Nieuw 1112

Next-Generation Fright Night, later nog een filmpje met 2 tegelijk.

2x CHoeet: The Chain 240, achter elkaar. Wat een geweld komt hier toch altijd vanaf. :D

Thor Midgaard D,F,B, eerst D daarna F en B te gelijk. Mooie nieuwe serie :D

Stuk sfeer gefilmd in Elche in Spanje, tijdens een katholiek feest. Hier zijn een aantal knallers en pijlen te zien.

Sfeer overzicht Deel 2

Sfeer overzicht Deel 3

Binnenkort zal ik de eind show van het feest online zetten.

Die Midgaard serie is zeker mooie, de eerste cake heeft ook mooie fel gekleurde mines.. waar ik zelf erg van hou!,, ben benieuwd naar de komende films!

Een deel van onze waaiers die we hadden met Oud en Nieuw

Kneiter hard ( Oude versie )

Zorro

Chinese wall

Hier 5 stuks duitse potten, waarvan ik de naam niet meer weet.
Dus als iemand iets bekends ziet meld het hier maar dan pas ik de titel aan.

Pot 1

Pot 2

Pot 3

Pot 4

Pot 5

Weer 3 filmpjes met Sfeer overzicht tijdens Katholieke feestdag in Elche in Spanje.

Deel 4 (sierpijl)

Deel 5

Deel 6

Hierbij de laatste filmpjes van mijn onvergetelijke belevenis in spanje:

Hieronder eerste de show, die op 17:00 fout gaat, waardoor alles op eens te gelijk de lucht in gaat.

Hier nog een stukje van de salutes die show moesten afsluiten

Back
Bovenaan