Boete voor te vroeg afsteken vuurwerk in Steenwijk

moontan

VWC lid
Boete voor te vroeg afsteken vuurwerk in Steenwijk

dinsdag 8 juli 16:13

STEENWIJK/ZWOLLE - Een boete van zeventig euro moet D. van O. (20) uit Steggerda betalen, omdat hij in 2006 zijn vuurwerk te vroeg afstak in Steenwijk.
Van O. was op 12 december vuurwerk aan het afsteken in parkeergarage Prinsen Hoven in Steenwijk toen hij werd gepakt.
De economische politierechter in Zwolle vonniste conform de eis van de officier van justitie. Van O. verscheen niet op de zitting.

http://www.steenwijkercourant.nl/index.php?n_id=61372&s_id=676

2006... en twee jaar later wordt ie pas veroordelt tot 70 euro boete... seponeer dan de zaak..

Ja zo vraag je om problemen, hij is zkr niet 100% en als je te vroeg afsteekt doe het dan goed EN veilig

Met die 70 euro worden inderdaad de kosten niet echt gedekt:p.
Zo had ik het nogniet eens gezien Jack. Maar staat bvoor te vroeg afsteken geen standaard boete:rolleyes:.

Trouwens kan ik me goed voorstellen waarom "van O" uiteindelijk niet op zijn zitting verscheen:p.

Laatst bewerkt:
weet iemand wat de standaard boete is voor te vroeg vuurwerk afsteken als je ouder dan 18 jaar bent ??

Ik denk trouwens dat veel mensen daar volgend jaar te maken mee krijgen als de afsteektijden worden ingeperkt van 18:00 tot 02:00

weet iemand wat de standaard boete is voor te vroeg vuurwerk afsteken als je ouder dan 18 jaar bent ??

Ik denk trouwens dat veel mensen daar volgend jaar te maken mee krijgen als de afsteektijden worden ingeperkt van 18:00 tot 02:00
De standaard boete heb ik geen idee van, maar besef je wel goed dat als je opgepakt wordt voor het te vroeg afsteken ze ook nogal eens je vuurwerk(legaal of illegaal) in beslag nemen:wink:

Back
Bovenaan