Blue Maroon

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5060
Artikelnaam: Blue Maroon
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1,110 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: .Zo blauw is de hemel nog nooit geweest! 100 shots compound box.
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 2/1
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 129,00
Voorverkoop: € 129,00
Onlineprijs: € 129,00

5060-CLASSICK-BLUE-MAROON-100S-3D.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	5060-CLASSICK-BLUE-MAROON-100S-3D.png Vertoningen:0 Grootte:4,73 MB ID:	1796291
O.a te koop bij: Vuurwerkmania.nl

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond de Blue Maroon tegenvallen gisteren. Ik heb hem gekocht vanwege de lovende reviews hier en bij de buren, maar ik vond de burst en spreiding beiden matig. Genoeg siercakes met betere burst op de demo van Ano.

Was de batch van afgelopen jaar harder?

Blue Maroon maar de helft is witte blink... Is het nou echt zoveel duurder om alles blauw te maken?

Ik vond deze vanavond bij Huisman één van de betere boxen. Fikse burst, dat blauwe doet het echt goed. Tsja, liever had ik alles blauw gezien maar met de blinkers erbij was het toch een mooi geheel.

Ja, deze vond ik verrassend goed vanavond. Flinke burst, vooral bij de blinkers. Bij de blauwe effecten was de burst iets zachter maar nog steeds ok.
Je moet er van houden maar voor de liefhebber gewoon een mooi ding!

Ja, deze vond ik verrassend goed vanavond. Flinke burst, vooral bij de blinkers. Bij de blauwe effecten was de burst iets zachter maar nog steeds ok.
Je moet er van houden maar voor de liefhebber gewoon een mooi ding!
Eens, dat merkte ik ook, zat zeker wat verschil in burst inderdaad.

Voor de prijs gewoon een dikke blinker bak met een goede burst, helaas niet zo goed als de red maroon.

Back
Bovenaan