Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Persoonlijk had ik de tails wat beter verwacht. Dit product is erg compast en dat worden de tails dan ook. Niet te vergelijken met The Moment. Wel heel leuk in combinatie met producten die burst geven. Ideaal voor combinaties met andere relatief kleine potten. Voor het geld een aanwinst voor de markt, alleen niet te veel stijgen in prijs.
Dit vond ik verrassend genoeg een zeer mooie cake! Als je hem beet houd dan denk je echt, woow die is wel heel klein! We schoten deze in de vooravond en er komen zeer mooie tails uit die het vooral bij de vrouwen goed doen. Ik wist trouwens niet eens dat deze cake ook Pyromould was.
Vanaf 1:10 3 stuks in W-shape. Prima bevallen en deze komen volgend jaar weer terug! Mooie heldere tail cake zonder rare finales of ander effecten tussendoor. Welliswaar een klein potje, maar zeker zijn geld waard!
Ik zie hem nog altijd voor 8,95 dus ga zowieso toch wel een potje nemen.
Als je kijkt naar The Moment van Wolff die is eigenlijk het zelfde en kost 27,95
Topper! Kleine prijs, goede zuivere staarten. Ik had er 4, 2 per post, 2 posten en in v-shape. Daarna de cake uit het Buurtassortiment XXL met de magnesium staarten deze was echt 10 keer zo goed, maar deze was ook zeker niet slecht!
Volgens mij uitloop, leuk voor de afwisseling. Het afvuurgeluid van die pearls blijft goed. Leuk voor de vooravond voor tussendoor, keer wat anders. Echt felle tails voor zo'n klein potje i.p.v. die romeinse kaars achtige bollen.
Vind dit ook een erg leuk potje! Afgelopen twee jaar samen met de Salute Cake 2 in m'n showtje verwerkt. Gaf echt een fantastisch effect. De lancering en felle kleur van de tails verhullen de lancering en kleine beetje licht van de Salute Cake dus je weet nooit wanneer je de knal kunt verwachten.
Vrees dat ik hem dit jaar niet meer ga kunnen krijgen, dus maar op zoek naar een ander tailpotje om te combineren.