Black Thunder - Tristar

MasterBsc

VWC lid
Wát een rammer is dit! Knalt de Piromax er gewoon uit, niet normaal. En dit in categorie 2.. ik weet wel waar ik volgend jaar een karton van haal.

Ik maak er later wel iets moois van, eerst stoken.

Productnaam: Black Thunder
Aantal schoten: 16
Kaliber: 20mm
Netto kruitgewicht:
Karton inhoud: 24/1
Adviesprijs: €9,50

Laatst bewerkt:
Zeer goede knalcake ja! Onlangs ook gehoord op een rustige avond, echt flinke dreunen uit zo een mini potje.

Komen geloof ik elk moment binnen, dus voor de freaks 1tje om te onthouden. Deze knalde zelfs harder dan de El Titanio ( F3 knalcake ). Te koop dan bij Loots en Salon Roger. Ze hebben nu een knalcake met dezelfde salutes alleen de laatste schoten zijn dan een paar fluiters.

Interessante cake.

Vraag me alleen af hoeveel je er nodig hebt voor een finale (na 3x double deck red tegelijk). Zou 10 stuks genoeg zijn? Hij gaat namelijk wel een beetje traag...

Is er iemand met recente ervaring met dit product?

Hoe hard gaan ze ongeveer?

Zelf (nog!) geen concrete ervaring, maar volgens MasterBSC zit ie net wat boven het volume van de Titanium Salute van Piromax. Als je Pieter van Loots moet geloven gelijkwaardig, en als ik naar een andere medewerker van Loots luister zit deze er net onder. Als je dan ook nog de prijzen van beiden vergelijkt, zeker bij grote aantallen, dan zit je met deze erg goed.

Kortom, redelijk gelijkwaardig, waarbij ikzelf het idee heb dat deze (evenals het broertje Whistling to Titanium Salute) wat lager knalt.

'Gewoon' 2 grams voor de burst toch?

Even mijn bierviltje erbij pakken... Er zit 77gr in deze cake, gedeeld door 16 shots, is dat 4,8 gr per shot. Aangezien er max 2 gr flash in een tube mag zitten (F2), blijft er 2,8gr nitraatflash over. Kort antwoord: ja, gewoon 2 grams voor de burst.

Heb zelf geen ervaring met goede binkie single shots, ook niet met slechte binkie single shots overigens. :angel:

Ik heb de gok genomen met deze cakes, hoewel er natuurlijk maar één manier is om er achter te komen hoe hard ze knallen. Voor dit geld prima inderdaad. Heb zelf nog nooit knalcakes in de orde van Piromax Titanium Salute gehad, dus het zal mij benieuwen wat dit gaat doen.

Back
Bovenaan