Black Burst (vervanger King of Thunder)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pyro-Wes

VWC lid
Hey ik heb net me vuurwerk opgehaalt en het bleek dat mijn bestelde King of Thunders zijn vervangen door "Black Burst" ken ze zelf niet en zou graag wete of ze harder gaan... Ik weet het.. kan der 1 afsteken maar wil geen boete net al vorig jaar -.-

Jup op youtube is 1 filmpje te vinden en dat is nou niet echt top kwaliteit,
de search vind nix logisch omdat dit een nieuw product is (denk ik, heb er namelijk nog nooit wat over gehoord)

Als het een nieuw product is weet ook bijna niemand er niks over want single shots worden niet op demo's geschoten. Dus het enigste wat je kunt doen is afwachten of de regels overtreden en er een afsteken. :wink:

Denk toch maar dat laatste dan :P Misschien is er iemand die hem vandaag getest heeft en die mij meer kan vertellen..?

Ikke ze knallen lekker en hebben geen boeketje niet zo hard als King of thunder maar ietsie zachter ik vond het ook jammer ik heb ze gehaald bij john de knaller in almere

Ikke ze knallen lekker en hebben geen boeketje niet zo hard als King of thunder maar ietsie zachter ik vond het ook jammer ik heb ze gehaald bij john de knaller in almere

Lol serieus? Ik ook :p

EDIT:
Welke wijk woon je in almere?
Als ik dit niet mag vragen antwoord dan maar niet :bye:

Laatst bewerkt:
Lol serieus? Ik ook :p

EDIT:
Welke wijk woon je in almere?
Als ik dit niet mag vragen antwoord dan maar niet :bye:
Muziekwijk:P en bij mij knalde ze evan hard als thunderking heb zelf getest want was ook nog ff naar hulkenberg geweest :P

EDIT:ze hebben wel een boeketje gewoon 3 sterren die eruit komen

ik kan kort zijn over deze dingen:

- slechte knal
- slechte (wisselende) stijglading
- gevaarlijk
- leuk voor €2 per pakje (plantenhal), maar anders niet.

Waarom gevaarlijk dan Kamikaze?

met een slechte/geen stijglading en een (soms) erg lange vertraging tot de burst kunnen deze dingen nogal eens op de grond knallen. dit kan best gevaarlijke situaties opleveren als je het neit weet, je verwacht tenslotte dat al die dingen de lucht in gaan, en niet dat ze op de grond knallen.

genoeg afstand houden dus :wink:

Dit is geen daadwerkelijke vervanger hoor (voor degene die dat dachten) Waarschijnlijk waren ze niet op voorraad bij je dealer.

Ik zelf heb nog nooit deze gehad. Dus kan ook niet oordelen:p

ik had afgelopen jaar de keuze tussen king of thunders of thundershocks. Ik koos voor de thundershocks. Deze hebben meer effect en waren iets goedkoper.:wink:

thunder shocks van Mad Dog? die waren hier ook even te krijgen (+ jaar ervoor). naar mijn inzien een stuk beter als de Black Burst.

thunder shocks van Mad Dog? die waren hier ook even te krijgen (+ jaar ervoor). naar mijn inzien een stuk beter als de Black Burst.

Elke singleshot die ik tot nu toe heb mogen meemaken was beter dan de blackburst, voelde me tijden O&N echt genaait aangezien ik 7 pakken had gekocht

De thundershock van mad dogg idd. Echt heel goed waren ze. flinke knal met goed boeket.

maar weer ontopic over de Black Burst!

ok voor de lol haal ik dit jaar 1 pakje maar ik hou het dit jaar tog maar bij asian thunders,thunderking en binkie : D

Dit jaar GEEN Black Burst meer voor mij,
Ik stap over naar 15 pakkies Binkies,

My advise: Deze laten liggen!

Had bijna ook 5 doosjes blackburst gehaald. Hoopte dat t een soort binkies waren, maar na dit topic en zo'n topic over mortieren ga ik toch maarvoor bulkpack asian thunder en 1 doosje shocks en 1x black burst. toch ff zelf kijken of ze slecht zijnXD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan