Bizarre tegenactie VVD

moontan

VWC lid
Bizarre tegenactie VVD

Vandaag bereikte ons het nieuws dat de Tweede Kamerfractie van de VVD een handtekeningenactie is begonnen tégen het burgerinitiatief 'Meer plezier met minder vuurwerk'. Wat ons betreft een bizarre actie die een serieuze politieke partij onwaardig is.

De VVD-fractie heeft straks immers alle gelegenheid om zich uit te spreken over het burgerinitiatief, als het wordt geagendeerd in de Tweede Kamer. Kennelijk heeft ze weinig vertrouwen in haar eigen opvattingen en meent ze een burgerinitiatief waarvoor nog steeds handtekeningen worden verzameld op deze manier in de wielen te moeten rijden.

Nog spijtiger is het dat de VVD niet verder komt dan het argument dat vuurwerk 'net als oliebollen en champagne' gewoon bij oud en nieuw hoort. De titel van de actie 'Handen af van vuurwerk' is wat ons betreft ook wat ongelukkig gekozen. Zoals een ondertekenaar van ons burgerinitiatief ons vandaag mailde: "het is eerder: handen af bij vuurwerk". Het is triest en bizar dat de VVD die realiteit niet onder ogen wil zien.

http://www.mindervuurwerk.nl/bizarre_tegenactie_vvd.php

Jammer dat het initatief om vuurwerk te verbieden ook niet verder komt als:

Een show per gemeente.
Illegaal vuurwerk is gevaarlijk, dus schaffen we het legale af
We gaan handtekkeningen verzamelen, want ik Arno Bonte heb officieel geen leven, net als mijn hol maat David.
Het is slecht voor het Milieu, zeker bedacht toen hij met zijn autootje in de file stond?

Wat een ****'s blijven et

Ja jongens wat moeten we daarvan denken...
Gelukkig is de reactie van een partij afkomstig die er juist de gewoonte van maakt, met onzinnige dingen te komen (vuurwerkregeling per straat etc). :frusty:
Dan rest denk ik niets anders meer te zeggen als "bedankt voor de gratis reclame". :wink:

ach flikker toch op Arno jou verbod gaat er never nooit komen. Laat die twee maar leidzaam aanzien. Hoe wij de komende 100 jaar nog vuurwerk blijven stoken :mad:

"Wat ons betreft een bizarre actie die een serieuze politieke partij onwaardig is."

Haha, ik neem aan dat groenlinks zichzelf niet serieus neemt dan.

"Nog spijtiger is het dat de VVD niet verder komt dan het argument dat vuurwerk 'net als oliebollen en champagne' gewoon bij oud en nieuw hoort."

En Bonte heeft zelf totáál géén argumenten. Naast wat "feiten" die hij verzonnen heeft en daarnaast ook nog dingen totaal uit de context rukt.

"De titel van de actie 'Handen af van vuurwerk' is wat ons betreft ook wat ongelukkig gekozen. Zoals een ondertekenaar van ons burgerinitiatief ons vandaag mailde: "het is eerder: handen af bij vuurwerk". Het is triest en bizar dat de VVD die realiteit niet onder ogen wil zien."

Dat ze de realiteit niet onder ogen wil zien? :frusty:
Hoezo gigantische plaat voor je kop hebben, Bonte en zijn slaafjes verzinnen alles en verspreiden leugens onder het volk. Hij zal z'n eigen leugens toch niet geloven?
Bonte is gewoon een vieze leugenaar, hij wil zelf niet eens onder ogen zien dat die alleen maar onzin uitkraamt. Nog triester dat er nog zo veel domme mensen in NL zijn die zijn onzin propaganda geloven.

Back
Bovenaan