Binckhorst Vuurwerk

Vanochtend hier voor het eerst in mijn leven geweest. Net afhaalpunt, vriendelijk personeel. De aanbieding met de Three stage Trouble heeft mij naar deze zaak geleid, aangezien er niet zoveel drietraps fluiters zijn. Bestelling stond al klaar, dus een praatje maken met forumlid Plintje nam meer tijd in beslag.

PS Voor het eerst in mijn leven dat er om legitimatie is gevraagd bij het afhalen van mijn bestelling.

Ik heb (in de aanloop naar de verkoopdagen toe) vermoedelijk wel 30 winkels bezocht, op zoek naar vuurwerkfolders. Ik moet zeggen dat Binckhorst dit jaar veruit de mooiste folder heeft voor mijn foldercollectie :) Chapeau naar hen! Echt een unieke glossy, heel fraai vormgegeven en helemaal in eigen beheer gemaakt. Zo zie ik ze graag.

Vanochtend hier voor het eerst in mijn leven geweest. Net afhaalpunt, vriendelijk personeel. De aanbieding met de Three stage Trouble heeft mij naar deze zaak geleid, aangezien er niet zoveel drietraps fluiters zijn. Bestelling stond al klaar, dus een praatje maken met forumlid Plintje nam meer tijd in beslag.

PS Voor het eerst in mijn leven dat er om legitimatie is gevraagd bij het afhalen van mijn bestelling.

Je komt nog eens iemand tegen op de vroege ochtend. :) Net als frelst ook hierheen gelokt door de Three Stage Trouble, we hadden onze bestelling zo uit kunnen ruilen. De dames achter de balie zullen ook wel gedacht hebben. Vorig jaar vroegen ze hier overigens ook al om legitimatie. De enige winkel waar ik dit mee gemaakt heb. Fijne zaak wel!

Liggen er nog cracker fontane of cuckoos?

Nee die hebben ze niet,

Ervaring met deze zaak zit ook wel snor, snel en vlot geholpen moest even zoeken naar de bestelling maar uiteindelijk gevonden. Meegekregen in een mooie stevige tas waar je tenminste enig iets aan hebt.
Hier heen gegaan voor het zelfde als de heren hierboven, plus wat uitloop artikelen

Kan me wel herinneren dat ik hier met 3 100.000 klappers naar buiten liep het laatste jaar dat het mocht, omdat ze die gratis bij elke bestelling van €40 deden als ik het goed heb ��

Aardige mensen daar! Ben het Darksoul eens dat zij altijd een geweldig mooie folder hebben, 1 van de betere! Ook vandaag hadden ze mij gelukkig nog zo'n dikke folder mee kunnen geven van onder de toonbank!

Binckhorst Vuurwerk, één van de weinige winkels waar ik nog Funke fonteinen kon bestellen dit jaar.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan