Bijna dood na klacht over vuurwerk

moontan

VWC lid
Bijna dood na klacht over vuurwerk

De politie Zwaagwesteinde zoekt naar een een man die op een groep inreed die had geklaagd over zijn zware vuurwerk.

De Fries reed op de Eyssemaweg in op enkele mensen. Na klachten van omstanders over het heftige vuurwerk stapte hij in de auto en reed op de klagers in. De verdachte ontkwam, maar de politie weet om wie het gaat, aldus Leeuwarder Courant

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/01/bijna_dood_na_klacht_over_vuur.html

Om nou zo te reageren op een klacht is een beetje overdreven, maar je weet natuurlijk niet om wat voor klacht het ging.

Ja, oke maar al dat anti vuurwerkvolk moet tijdens de jaarwisseling zich gewoon koest houden, en anders een vakantie boeken buiten Nederland ofzo.
Als er maar wat te zeuren en te zanniken valt, bah!!!!
Al is zo'n reactie niet goed te praten.

Iedereen mag klagen over zwaar vuurwerk, dat recht heeft elk mens. Het gaat hier om de buitensporige reactie van de man. Die is buitenproportioneel.
Straf: aan een paal vastbinden, met hoge snelheid met een auto op 'm afrijden om met gierende banden met aan de bumper bevestigde stootkussens tot stilstand te komen vijf centimeter voorbij zijn knieschijven.
Vervolgens ala A Clockwork Orange blootstellen aan een filmcollage van zware autoongelukken met de gevolgen, en zware vuurwerkongelukken met de gevolgen, fysiek en emotioneel bij de slachtoffers.
Succes verzekerd. :wuif:

Ik ben nog bedreigd door een vrouw met een stalen pijp wij hebben daarover ook aangifte gedaan , het sloeg totaal nergens op .
We waren shocks achter elkaar aan het afsteken en ze werd gek van alle knallen, ze was stront lazerus als andre hazus en kon niet eens meer lopen ze haalde uit naar een maat van me en ik pakte haar stok af en duwde haar vervolgens uit zelfverdediging op de grond . Daarna stelde ik de vraag ; waarom kom je met een stalen pijp op ons af ? Zei ze ; door jullie vuurwerk ben ik me kat kwijt .
Ja het moet niet gekker worden vind ik dat wijf zit elk jaar te zeuren en tegen dat soort mensen doet niemand wat.

Grtz , Eric

Ps : heb me wel kapot gelachen eigenlijk maar dat was daarna , je weet nooit wat een dronken vrouw doet met een stalen pijp.

Je weet toch niet zeker of ze dronken was? :wink:
En zulke mensen houdt je helaas altijd, die kunnen niks hebben van andere mensen.

Goed dat je aangifte gedaan hebt, al betwijfel ik of de politie er iets aan gaat doen, die hebben nu belangrijkere dingen aan hun hoofd.

@ Babiloot, als je iemand strompelend ziet lopen die met dubbele tong praat. Zeg jy dan maar ff of ze dronken is of niet.....

Tja,.... hou je niet van vuurwerk moet je maar lekker op ameland in de duinen gaan zitten, te hard vuurwerk, dan hadden zo zowieso dood kunnen vallen voor mijn part... al dat gejank....

Ok, maar stel hij was verkeerd bezig/gevaarlijk dan begrijp ik de reactie van de mensen wel, maar wat niemand weet is wat er tegen hem is gezegd voordat hij flipte, om ergens op in te rijden gaat wel erg ver, maar gelukkig heeft hij ze niet opgeblazen, anders nog een anti vuurwerk kreet erbij :bonk:

Zielig dat die kat nu op straat loopt, mijnes was er al aan gewend door alle youtube filmpjes en keek er niet meer naar om zowat :D

Back
Bovenaan