Bijna alle meldingen vuurwerkoverlast Horst blijken nep

kwintos

VWC lid
Bijna alle meldingen van vuurwerkoverlast die afgelopen weekend ingediend werden in Horst blijken nep.

237 van de 244 klachten op de website vuuwerkoverlast.nl werden ingediend via hetzelfde ip-adres. De initiatiefnemers van de website, diverse lokale GroenLinks-afdelingen, hebben de dubbele meldingen verwijderd.

Nieuws
De gemeente Horst aan de Maas telt nu nog zeven serieuze meldingen uit Horst, vier uit Swolgen, vier uit Grubbenvorst en twee uit Sevenum. Horst aan de Maas kwam zondag in het nieuws als kleine gemeente waar relatief veel sprake is van vuurwerkoverlast.

Terschelling
Op het meldpunt vuurwerkoverlast.nl waren maandagochtend, 48 uur nadat de site de lucht in was gegaan, al meer dan 15.000 meldingen binnengekomen. Behalve in Horst was ook op Terschelling en de Afsluitdijk sprake van veel nepklachten.

Bron:http://www.1limburg.nl/bijna-alle-meldingen-vuurwerkoverlast-horst-blijken-nep?context=topstory

Hey, Er zijn mensen achter dat er niks van klopt. Als het allemaal zo is dan zijn het straks 50 vuurwerk haters die samen al 150000 keer zn melding hebben ingediend.

masaal delen via social media.
Of het is een val om de polls die winnen voor vuurwerktraditie de kop om te doen

Hahaha ze hebben alleen de plaatsen er tussen uit gepakt die niet kunnen kloppen omdat er te weinig inwoners zijn.

De andere plaatsen kloppen ook niet maar dat komt ze wel goed uit en gaan ze niet corrigeren....

Erger me rot aan die dieren bezitters.
Heb zelf ook hond geef wel een krimp daarna niet meer.
Maar hier ook zo een vrouwtje altijd klagen over vuurwerk je kijkt en ze laat die hond altijd in het kinder speeltuintje schijten.
Werk en zit in het groen.
Die kattendrollen niet normaal.
Dan denk ik waar ging het mis je veroorzaakt zelf de meet gore overlast het gehele jaar door

Ik snap dat dieren dit als vervelend ervaren, en ik zal ook echt niet knallen als er dieren voorbij lopen.
Maar kom op, wat gaat harder? Een rotje dat af gaat of een timmerman die een plaat in elkaar staat te timmeren?

Klopt hier lichen de straten al een jaar open.
Alles nieuw riol kabels bestrating beplanting etc.
Gaat vrij snel ook als je bedenkt dat hele wijken gebeuren.
Het wordt prachtig eerste grote stukken al opgeleverd.
Maar waardering is er niet wel klachten.
Ze beginnen te vroeg te grote machines ik heb zand in huis ik vind het maar gevaarlijk etc.
Ik vindt nederland maar een azijn zeiker landje worden

Wat een stelletje oplichters daar bij groenlinks :mad:
Heb ook eens even ingezoomd op mijn eigen gemeente, blijkt een groot gedeelte van de meldingen afkomstig van een industrieterrein waar geen mens woont :frusty: of als je even verder kijkt naar andere gemeentes zie je ook dat veel meldingen midden uit een groengebied komen.
Konden alle meldingen maar eens nagetrokken worden op ip, benieuwd hoeveel klachten dan nog overblijven.

Je kunt zo n meldpunt ook helemaal niet serieus nemen omdat je niet
weet of de meldingen terecht zijn geplaatst. Zo heb je dus anti-vuurwerk
mensen die meldingen maken zonder dat er een overlast heeft plaatsgevonden.

En dan moeten mensen gaan stemmen op een politieke partij die
leugens voorschrijft. Nou, ga jullie gang maar

Back
Bovenaan