Big Sky Bomb 100'S & Solaris 100'S

Arviidd

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 4077
Artikelnaam: Big Sky Bomb 100'S & Solaris 100'S
Bruto Gewicht: 10kg
Netto Kruitgewicht: 1700gram
Aantal Schoten: 200 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €199 00
Onlineprijs: €149 00

1000056725.png

Ben benieuwd of iemand deze kent, zou er een straatvideo van opzetten na januari! Deze weten te scoren voor €76,50

PS het is een Rubro product.

Laatst bewerkt:
Deze doosjes lijken bovendien ook verdacht veel op de eveneens onder private label verschenen Mega Final Beastbox 1 en 2, dan wel de Big Block Megabox A en B.
Allemaal geïmporteerd door Rubro, en met vergelijkbare productvideo's.

Mocht het inderdaad om dezelfde producten gaan dan is de vraag reëel wat de daadwerkelijke kruitinhoud is, en dan vrees ik dat dat geen 1700 gram gaat zijn.
Sommige specs vermelden 1000 gram, oftewel 2 doosjes van 500 gram.
Gezien de prijsstelling van 99 euro per 2 van die "mega"cakes van 20 mm. lijkt me dat een stuk waarschijnlijker.

Tenzij het daadwerkelijk om een compleet ander product gaat, maar ik gok dat dat niet zo is.

Deze doosjes lijken bovendien ook verdacht veel op de eveneens onder private label verschenen Mega Final Beastbox 1 en 2, dan wel de Big Block Megabox A en B.
Allemaal geïmporteerd door Rubro, en met vergelijkbare productvideo's.

Mocht het inderdaad om dezelfde producten gaan dan is de vraag reëel wat de daadwerkelijke kruitinhoud is, en dan vrees ik dat dat geen 1700 gram gaat zijn.
Sommige specs vermelden 1000 gram, oftewel 2 doosjes van 500 gram.
Gezien de prijsstelling van 99 euro per 2 van die "mega"cakes van 20 mm. lijkt me dat een stuk waarschijnlijker.

Tenzij het daadwerkelijk om een compleet ander product gaat, maar ik gok dat dat niet zo is.

Je zou gelijk kunnen hebben, de meeste 100s 20mm bakjes zijn met 500 gram kruit, echter hoeft dit niet per se ook voor deze twee boxen zo te zijn, want er zijn er genoeg van die boxjes die uit 2 cakes bestaan, een kleine compoundje dus, en totaal 850 gram kruit bevat. Gezien het adviesprijs van 199,- euro en onlineprijs van 149,- euro voor beide, denk ik toch dat het hier om 2x 850gr kruit gaat, ik kan mij niet voorstellen dat het hier om 2 cakes gaat waar dan een adviesprijs van 100 euro per stuk op staat. Maar.. degene die deze hebben besteld zien het wel.

Update: Ik heb eens even snel rondgekeken en ik denk dat jij toch wel gelijk hebt. Ze lijken idd op die Megabox A en B. Op diverse sites staat 200 shots 1000 gram kruit, o.a. bij https://vuurwerk-pap.webshop.kei.io/artikel/big-block-megabox-combo-a-b
Daarnaast noemt men deze twee, Big Sky Bomb en Solaris, cakeboxen en niet compounds. M.a.w. het zijn volgens mij dus twee 500 grams cakes, 100% zeker ben ik niet, wel is een prijs van rond de 50 euro voor een 100sh 20mm redelijk normaal, gezien alle andere merken ook rond die prijs zitten.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan