Big Deal

menjoh

VWC lid
Artikelnummer: 1228
Artikelnaam: Big Deal
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: Info volgt
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: Waaiercake
Tijdsduur: Info volgt
Stijghoogte: Info volgt
Richtprijs: €32,49

'Supervette batterij, 30 schoten en alleen maar topeffecten.'

1228-Big-Deal-logo.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Simpelweg een waaier met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie mines en brede boeketten! En ja ja, de eerste cake van vuurwerkvisie met pure ti-salutes erin!! Geen krakelingen toegevoegd! Hoe kan het dat vuurwerkvisie in andere cakes dan crackling toevoegen bij de ti-salutes????

Goeie waaier met aardige effecten (die we wel vaker hebben gezien, maar soit). Wou zeggen 'budgetwaaier' maar met slechts 250gr. is het ietwat boven aanvaardbare prijs, gelukkig zie je het weinige aantal kruit niet negatief terug in de effecten; die zijn perfect. Dus voor 't geld een goeie waaier (ehm? 't is nog vroeg; spare me :D )

Deze gaat na het zien van het filmpje op de lijst. Ik ben nog opzoek naar een leuke waaier en dacht eerst aan de Shanghai van Dynasty maar die is niet te verkrijgen in de buurt. Deze lijkt me een goed alternatief, bovendien kan ik hem kopen met een leuke korting.

De effecten zijn leuk en de mines zijn een goede toevoeging. Het is misschien geen absolute topper maar dan nog, hij mag er wezen. Ik ben benieuwd.

Back
Bovenaan