Big Boss 588's

Rico

VWC lid
Artikelnummer: 8742
Artikelnaam: Big Boss 588's
Bruto Gewicht: 18900 gram
Netto Kruitgewicht: 6000 gram
Aantal Schoten: 588
Effectomschrijving: XXL DRIE-DUBBELE Compound box met harde knallen en gigantische effecten. 6 Kg. kruitinhoud! Alle cakes van de eerste, tweede en derde box zijn al met elkaar verbonden, dus slecht 3 X AANSTEKEN! Door eigen import nu extra voordelig ingekocht, OP=OP!
Tijdsduur: Info volgt
Stijghoogte: Info volgt
Richtprijs: 199,95
5db2e034be5b6934124237.jpg

Wat een geweldige bak is dit, ervan uitgaande dat het 20mm is. Dit is de grootste bak uit een speciale Rubro-lijn die in een aantal winkels wordt aangeboden, waaronder Vuurwerk Hol en Vuurwerk Vechtweelde. Bij die laatste staat hij nu voor 199,50 en daar gaat nog 15% van af zag ik tot en met zondag.
Ik zoek nog een opvolger van de Sodom and Gomorrah en deze maakt zeker een goede kans!

Ziet er goed uit en dat is echt een dumpprijs! Ik ben benieuwd of Vuurwerkland Steenbergen hier mee komt.

Bij VuurwerkHol overigens €225,-

Dat ziet er zeker goed uit zeg, blijft maar gaan. Prijs is ook zeker goed te doen, maar helaas is het budget wel echt op nu.

Voor de stillere wijken bedoeld waarschijnlijk na 0:00 want normaal gesproken valt dit totaal in het niet. Kom je even stoer met een 20mm bak aanlopen :p

Vuurwerkland Steenbergen wellicht? Anders ff in het winkeltopic vragen.

Er wordt binnenkort hier meer duidelijkheid over gegeven. Ben er benieuwd naar want voor die 6KG kruit is het een dumpprijs. En met 20mm kan Rubro echt wel veel, kijk maar naar die Transbomber XXL.

Rubro kan een beetje in de stijl en kracht van Pangu 20mm bakjes maken. Alleen is het Pangu gelukt om dit met 100sh te doen per 500 gram en Rubro lukt het dan met 49sh per 500 gram. Zolang de burst prima is, dat is essentieel om 20mm te maken of kraken.

Er wordt binnenkort hier meer duidelijkheid over gegeven. Ben er benieuwd naar want voor die 6KG kruit is het een dumpprijs. En met 20mm kan Rubro echt wel veel, kijk maar naar die Transbomber XXL.

Rubro kan een beetje in de stijl en kracht van Pangu 20mm bakjes maken. Alleen is het Pangu gelukt om dit met 100sh te doen per 500 gram en Rubro lukt het dan met 49sh per 500 gram. Zolang de burst prima is, dat is essentieel om 20mm te maken of kraken.

Dan wacht ik nog even af met bestellen.

Wij hebben er ook een aantal ingekocht (niet te verkrijgen via de webshop), voor interesse stuur even een PB.

Laatst bewerkt:
Als deze werkelijk zo presteert als op de beelden dan is dit toch gewoon een topper voor het geld welke je ervoor neer legt!!

Back
Bovenaan