Bezoek Bonfireworks zondag 9 juni 2013

Pff kost me moeite om me mond weis dicht te houden over de gewaagde uitspraken van meneer Frits.
Maar ik zal rustig wachten tot ik de producten heb gezien en kan oordelen.
Verder wil ik even bastiaan complimenteren met het verslag.
Prima en duidelijk geschreven! Het leest heerlijk weg.

Super verslag Bastiaan! Alleen werdt de mond niet gesnoerd van de vorige eigenaar,in 2010?? Weet niet of hij ook nog verantwoordelijk,was voor de productie van dat jaar. Maar hoe dan ook lekker makkelijk! Bedoel dan het stukje over het uitstapje naar een andere fabriek. Als freak kan ik niet zoveel met die uitspraken.

Laatst bewerkt:
Hoe is het inmiddels met Bonfire ?
Al tijdje niks van gehoord en het is al bijna half oktober.

Gaat goed met Bonfireworks, alleen het gedoe allemaal rond de uitbreiding van de opslag heeft er goed ingehakt bij de familie en voornamelijk op het gezin van Frits.
Begrijpelijk dat ze even pas op de plaats maken.

Ik wens ze in ieder geval veel sterkte.

Zoals Ylke zegt, het gaat goed.
Ze zijn terug bij de oude fabriek en als het goed is krijgen we weer de standaard kwaliteit die we van Bonfire mogen verwachten.

Enkele producten zijn door de zomer in China (net als bij enkele andere importeurs) niet naar Nederland gekomen omdat de kwaliteit en/of prijs dan niet gegarandeerd kan worden. Wel komen er 4 cakes bij in het lagere segment met een klein aantal schoten.

Een eventuele demo wordt nog bekeken, deels ingegeven door het feit dat er dit jaar weinig vernieuwing zit in het assortiment.

Jammer genoeg niet nee, deze staan op de rol voor volgend jaar.
Ze hebben ervoor gekozen om voor kwaliteit te gaan en door de lange zomer in China was juist die kwaliteit niet gegarandeerd als het snel snel moest gebeuren. Dan kwam er nog de onzekerheid bij of het überhaupt wel op tijd binnen zou zijn.

Back
Bovenaan