Bezoek aan Rubro Vuurwerk 30-03-2010

Bedankt voor het verslag. Mijn interesse in Rubro was al gewekt, en nu ik lees dat er nog meer produkten in aantocht zijn al helemaal. Ik hoop dan ook dat ze vroeg in het jaar kenbaar zullen maken (liefst natuurlijk met product filmpjes) wat zij als assortiment gaan voeren.

Rubro is mij vorig jaar goed bevallen. Vooral de Event cakes sprongen er uit. En die 40-50 artikelen is goed nieuws. Ben dan ook zeer benieuwd met wat ze gaan komen,Ik ga het in de gaten houden. Mischien toch ook een tripje naar almelo of voorst in mijn achterhoofd houden,Maar goed eerst de boel maar eens afwachten.

Dat klinkt heel goed, allemaal nieuwe producten. Rubro kennende zal de prijs kwaliteit verhouding daarvan ook weer dik in orde zijn. Ik ben in ieder geval erg benieuwd. Prima verslag ook weer :)
En dat Rubro dan ook nog uit mijn eigen dorp komt blijft natuurlijk ook leuk :p

De event cakes en wat andere cakes uit de Masterline waren ook te koop bij Vuurwerkland Steenbergen. Ik hoop dat ze van de nieuwe produkten ook gaan inkopen.

let wel:blauw,lemon en paars. zijn dure kleuren deze zijn gem.30% duurde qua inkoop. echter zal de dit qua prijs niet te merken zijn bij de consument. Het antwoord van Rubro hierop is "onderscheid op de markt"". net als de 40 tal nieuwe producten. als de CE keuring achter de rug is, komt er meer info.
Dus er komt nog veel leuks voorbij bij Rubro.
Gr Wim

Komen er ook nog verkooppunten in dit deel ( Zuid Holland ) van het land, of blijft de collectie beperkt tot het oosten van het land. Ik ken hier namelijk geen verkooppunten met Rubro artikelen in de buurt. Correct me if I am wrong :rolleyes:

PS : thnx voor het goede verslag en het mooie beeld materiaal.
We gaan serieus kijken naar nieuwe dealers in Nederland, we hebben ons beperkt, maar zijn nu in staat om geheel Nederland te bedienen.......dus wie komt wie maalt.. en zich verzekerd van top kwaliteit vuurwerk
Gr Wim

Achter de schermen wordt er door Rubro hard gewerkt aan de voorbereiding voor het nieuwe seizoen. Over circa 3 weken is alles gereed en zijn wij van Vuurwerkcrew weer welkom voor een bezoek.

Mooi verslag,
Lees hem nu pas.
Voor het volgende bezoek heb ik alvast een vraag, als dat mag;
Komt er dit jaar weer een prijsvraag, net als vorig jaar? Dat was namelijk een erg leuk initiatief!

Back
Bovenaan