Beuningen: 09-12-2011

stefantvs

VWC lid
Datum: 09-12-2011
Plaats: Beuningen
Provincie: Gelderland
Wie: Wagenvoort Vuurwerk
Wat: Consumenten Vuuwerk
Tijd: Rond 19:00
Waar: voetbalveld van sportpark Beuningse Boys
Waarom: vuurwerkdemonstratie

Dit is weer de jaarlijkse demo van Vuurwerk Bull (website is nog niet geüpdatet).
Waarschijnlijk worden er artikelen van GBV, Zena, Diamond en Weco geschoten. Ik zal er zeker weer aanwezig zijn.

Het belooft een leuke demo te worden met een erg leuke finale.:D
Heb de finale net uitgeschreven en klaar, in totaal 100 tot150 potten.
Eigenlijk een consumentenshow dus.......

Hopelijk zit het weer mee......zo niet, dan niet.

Groeten,

san quinton

Laatst bewerkt:
Ik ben erbij, ook al valt de schietlijst mij vies tegen. Weer geen fusion dit jaar, en helaas ook geen fearless freak en wave willow. Maar ik snap dat er keuzes gemaakt moeten worden, maar waarom dan wel potten die we vorig jaar al hebben gezien, en geen nieuwe potten..

ik ben ook van de partij morgen! alleen wel hopen dat het weer stukken beter is als nu. mij valt de schietlijst ook tegen staan voor mij niet zo heel veel interessante producten voor mij tussen. maar ik ga voor het idee en om weer eens een keer vuurwerk te kunnen filmen en aanschouwen:)

Zo ben net terug van deze demo. als ik eerlijk ben vond ik de losse producten tegenvallen op een aantal uitzonderingen na, maar de finale was wel weer lekker hard! ik ben nou bezig met de film te uploaden dus de finale post ik straks wel hier.

Ook hier een leuke demo gezien.
Inderdaad niet erg veel mooie producten gezien.
Zelfs een aantal cakes van Crown vond ik er bovenuit schieten.
Terwijl ik niet positief over Crown denk.
Een cake vond ik echt bedroevend slecht, dat was de laatste cake, The final box.
Zeer kleine effecten voor 110 euro.
Als je die afsteekt krijg je een pijnlijk gevoel in je achterste.
Je bent letterlijk en figuurlijk genaait, als je deze cake koopt.
Maar desalniettemin, het is mijn mening daarover.

Filmpje van de finale post ik, als ik er tijd voor heb.

Trouwens wat was het f*cking koud zeg!

Ten eerste er zaten een aantal leuke producten tussen van crown,maar The final box tjonge zelfs als gewone consument zou je er verkocht erbij voelen bij The final box van 110 euro.

ja en het ergste is dan ook nog dat mensen die The final box ook echt kopen hem ook nog eens als Final gebruiken en zo dus een kl*te afsluiting hebben van hun O&N want deze was echt bizar slecht.

@Jawe Leuk je een keer in real live gezien te hebben vind het altijd leuk te weten wie er achter een nickname zit:)

Ook ik was hier bij aanwezig, en ik was net als vorig jaar niet tevreden. In tegenstelling tot vorig jaar vond ik de finale echt geweldig, dat was super. Maar de losse potten, wat een drama! Dat ligt natuurlijk niet (totaal) aan de mensen daar, maar aan de producten zelf. Inderdaad dieptepunt was de final box. Maar eigenlijk vond ik alle potten van 40+ niet bijzonder. Uitschieters voor mij waren de maniac en hapiness. Maar waarom toch weer zoveel van het zelfde als vorig jaar, terwijl er zoveel nieuwe producten zijn?! Ook jammer dat die jongere gast weer aan het stuntelen was, maarja bij leren horen fouten! Al met al, veel slechte producten, veel fouten (verkeerde producten afsteken, verkeerde timing, verkeerde info op schietlijst) maar dat werd goed gemaakt met een prachtige finale die wel perfect getimed overkwam.

Ja hoor daar is dan eindelijk mijn finale filmpje. mijn video programma liep naar de malle moer vandaar de slechte kwaliteit. als het mij even uitkomt dan zet ik morgen nog wel een keer de HD finale online:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Thnx voor het posten, even snel gekeken en ga zo weer verder kijken. man bedankt het kriebelt meteen en ik kan haast niet tot morgen wachten voor de eerste echte winkeliersdemo... het kriebelt :)

Na een nachtje slapen ben ik weer helemaal van de kou bijgekomen. San Quinton, je hebt er echt een schitterende finale van gemaakt. Ik (en vele andere denk ik) hebben er ontzettend van genoten.

Volle bak bij vuurwerkshow in Beuningen

vrijdag 09 december 2011 | 21:48 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 09 december 2011 | 21:54

Vuurwerk boven de velden van Beuningse Boys tijdens de Bull-demonstratie.

BEUNINGEN - De jaarlijkse vuurwerkshow van Vuurwerk Bull trok vrijdagavond veel publiek. De presentatie van het siervuurwerk op de velden van voetbalclub Beuningse Boys langs de Schoenaker was dan ook spectaculair.

Voorbeelden van bijna het hele assortiment aan bijzonder vuurwerk gingen de lucht in.

De demonstratieavond is natuurlijk bedoeld om klanten enthousiast te maken voor het vuurwerk. Tegelijk is de demonstratie ook gewoon genieten voor de liefhebber.

Na het afwerken van een 'vuurwerkmenukaart' van potten en pijlen die de consument kan bestellen, was het tijd voor een meer dan spectaculaire finale. Een klap op de vuurpijl die de kou van de avond even deed vergeten.

Het aantal bezoekers was zo groot dat er files ontstonden op de Ooigraaf aan het einde van de vuurwerkshow.

Bron

het is me dan toch nog gelukt om de finale in betere kwaliteit te uploaden.
dus zie hier de finale van Vuurwerk Bull:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan