Betaal jij alles zelf, of hoesten je vrienden/familie ook wat op?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik betaal alles zelf, kan dan ook zelf bepalen en alles aansteken. Soms viert mijn broer het met me mee, dan haalt hij zelf ook wat dingen maar dat is meestal 1/10 van mijn budget. Wel leuk als andere mensen ook dingen halen, kun je toch meer samen genieten. De rest van het gezelschap vind het fantastisch, maar legt niet bij. Hoeft ook niet, ik vind het leuk om de passie te delen en met vrienden herinneringen te maken. Dit jaar hoop/verwacht ik dat de straat ook weer goed los gaat, dus zal niet de enige zijn. De overbuurman had al aangegeven dat ie dit jaar weer meedoet met het stoken! Wordt feest.

We wonen in dezelfde buurt denk ik :bonk:
Hier idem, zelf gooi je er bijna 1000 euro tegenaan, geeft niet, eigen hobby..
Buren; gaaf, mooi, volgend jaar nog meer? We doen wel mee!
31 december.. ow ja, dat is morgen alweer of niet? Tjah, volgend jaar maar weer dan..
:bye:

Geen stress, regel en betaal alles zelf wel :handsup:

Haha zo herkenbaar. "Zoo wat mooi zeg! ja hier wil ik er volgend jaar wel 10 van!" als de kruitdampen weggetrokken zijn hoor je ze niet meer.. dat is het verschil tussen een freak en een buurman :D

Haha zo herkenbaar. "Zoo wat mooi zeg! ja hier wil ik er volgend jaar wel 10 van!" als de kruitdampen weggetrokken zijn hoor je ze niet meer.. dat is het verschil tussen een freak en een buurman :D

zo is het, accepteren en lekker doorgaan met de hobby :cool:

Dit jaar trekt iedereen die over de vloer komt de portemonnee, zogezegd. Iedereen wil proactief geld in de pot doen dus de collectie dit jaar is groter dan normaal :handsup:. Leg zelf wel het meeste bij, We willen vorig jaar stevig overnieuw doen :droolthum

Betaal alles zelf.

En de berichten hier herken ik, ieder jaar roept er wel een buurman volgend jaar leggen we in..
Ik vind het leuk, dus prima om het zelf te betalen.

Alles wordt betaald door mijzelf. Elk jaar weer. Dit jaar vier ik het wel met vrienden, waarvan een altijd zelf een box en enkele cakes koopt. Dus dat scheelt weer een beetje.

Ik heb overigens wel een maat die van alles ophoest, maar geen knaken helaas. :p

Vaak krijg ik op de dag zelf opeens een stapeltje biljetten in m'n handen gestopt van vrienden die dan willen bijdragen maar dan zonder dat hun vriendin het ziet, voorkomt voor hun discussie. Maar als het niet zo is dan is het ook prima, wil vooral kopen wat ik zelf graag wil zien.

Vorig jaar flinke berg vuurwerk afgestoken. Paar vrienden vonden het erg leuk en hebben dit jaar 1000 euro bijgelegd. Toch mooi meegenomen:D

Vorig jaar flinke berg vuurwerk afgestoken. Paar vrienden vonden het erg leuk en hebben dit jaar 1000 euro bijgelegd. Toch mooi meegenomen:D

zo dan, dat is ook nog eens een serieus bedrag zeg. Dat shopt wel lekker.

Hier wordt alles zelf betaald. Voorgaande jaren wel met wat freaks gevierd, maar het bestellen doen we dan toch wel ieder voor zich.

Meestal altijd zelf maar tegenwoordig vraag ik als mensen hier oud en nieuw willen vieren om een bijdrage om samen bijvoorbeeld een grote box te halen.

Dit jaar door omstandigheden alles zelf betaald. Dst betekend toch stuk minder budget maar ik zal er niet minder van genieten.

Betaal alles zelf, vind ik ook wel lekker geen discussies over welke producten haha! Weinig mensen in de straat halen ook vuurwerk omdat ze weten dat het toch wel los gaat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan