Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had ook meteen het budget verdubbeld als ik jou was hahaVorig jaar een familielid die aangaf de helft te willen betalen.
Mijn vrouw begon heel hard te lachen en vroeg of hij dat wel zeker wist. ze gaf aan dat dat wel eens uit de hand kon lopen.
Enkele maanden later werd ik (nog net niet gedwongen) gevraagd om een tikkie te sturen, want afspraak was afspraak. En zo geschiedde.
Kijk en dit is wat ik bedoel stuifie.. dit zijn precies de gedachtes van een verslaafde. Kunnen we ook niks aan doen gapIk had ook meteen het budget verdubbeld als ik jou was haha
Haha kijk dat is mooi. Je hoort vaak zulke uitspraken, maar dan komt er niks van terecht.Vorig jaar een familielid die aangaf de helft te willen betalen.
Mijn vrouw begon heel hard te lachen en vroeg of hij dat wel zeker wist. ze gaf aan dat dat wel eens uit de hand kon lopen.
Enkele maanden later werd ik (nog net niet gedwongen) gevraagd om een tikkie te sturen, want afspraak was afspraak. En zo geschiedde.