Beste zichtlocatie bij een show

FireDragon

VWC lid
Beste VWC - leden,

Bij de meeste aangemelde shows word een schietlocatie aangegeven, maar de schietlocatie is niet per definitie de plek om de show als toeschouwer te bekijken. Daarvoor moet je natuurlijk daar wel in de buurt van zijn, maar waar dan precies?

Het zou dus erg hulpvaardig kunnen zijn voor mensen die niet bekend zijn met de schietlocatie om te weten van waaruit men de show het beste kan bekijken. Een adres, of iets als een restaurant of winkel in de buurt van de beste zichtlocatie die wel terug te vinden is (via de meeste navi's).

Ik heb het zelf zeer recentelijk ondervonden dat er een meer werd aangegeven, maar mij totaal niet duidelijk was welk meer men bedoelde in de betreffende plaats. Er waren meerdere meren te vinden in die plaats!
En vaak is een meer groot, een kademuur lang, of een weiland groot en waar ga je dan het beste staan? Heb je de pech dat je verkeerd staat, dan sta je veel te ver weg, of zie je de show van opzij o.i.d. en dat wil de echte freak natuurlijk het liefste niet, toch?

Dus freaks die in de buurt van een aangemelde show wonen, help je medefreak en zet er na de melding graag een goed terugvindbare straatnaam, adres, of een mooie heldere omschrijving bij om bij de beste zichtlocatie te komen in het betreffende topic!

Misschien is dit een overbodig topic; haal hem dan maar weg.
Ik wist ook even niet de beste plek te vinden voor deze vraag/opmerking.
Toch denk ik dat het wel een handige zet zou zij dit te vragen aan de leden.

FD

Prima topic hoor, Firedragon. De meest waardevolle tip is waarschijnlijk om ruim op tijd aanwezig te zijn op de lokatie. Dikke kans dat je het dan aan een van de schieters of helpers kunt vragen. Zo doe ik het tenminste altijd. En als het niet lukt om iemand te spreken, en het betreft een fixed lokatie (geen ponton), dan kun je vaak op afstand al zien hoe het beeld gepositioneerd is.

Soms ben ik echter een beetje eigenwijs en kies ik bewust voor een andere invalshoek met filmen. Gewoon leuk om jouw registratie net even anders te krijgen dan die van een ander. :cool:

Cameo

Als je inderdaad ruim op tijd aanwezig kunt zijn, kun je het in veel gevallen natuurlijk uitzoeken waar je het beste gaat staan/zitten kijken.
Maar dat lukt helaas natuurlijk niet altijd, zeker niet als je allereerst naar de juiste schietlocatie moet zoeken...mocht het ook nog eens verplaatst zij tussendoor.

Ook het bouwteam is niet altijd aan te spreken, of hebben geen echte animo om een freak redelijk te woord te staan (mits je ze natuurlijk persoonlijk al kent). Tja ze krijgen natuurlijk genoeg 'pottenkijkers' langs denk ik, en op een gegeven moment geloofd men het wel straalt er dan vanaf. Wel een treurige houding tegen over de oprechte freak, maar daar verander ik ook niets aan.

Dus vandaar ook deze oproep aan de medefreaks, help elkaar om de shows op de beste plek te kunnen bekijken!

Back
Bovenaan