Beste nieuwkomer 2016

Voorlopige tussenstand (gebaseerd op aantal nominaties):

1. Capital (5 nominaties)

2. Stars over Barcelona (3 nominaties)
Transbomber
Pounding Napalm

3. Color Strike (2 nominaties)
Blue Kamuro
Flowmotion
Golden Age Box
Fountastic Trio
Spring Fairyland
Crackling Shape Box

En de volgende Importeurs gaan aan de leiding:

1. Vuurwerktotaal met 11 nominaties (verdeeld over 5 producten)

2. Wolff met 7 nominaties (verdeeld over 4 producten)

3. Evolution met 6 nominaties (verdeeld over 5 producten)
Vuurwerkmania met 6 nominaties (verdeeld over 4 producten)

Tot nu toe zijn er 42 stemmen geweest op 25 producten, van 10 importeurs.

Pohh.... Lastig.

SOB was ik eigenlijk juist NIET van overtuigd. Color Strike was me net te duur, zijn broertje de Future Legend in de straat gehad, was echt super goed, maar finale miste en beetje tempo dus die ook niet.

Arrow van Piromax was goeeddd! Hoewel dat officieel géén nieuw product is (komt gewoon over van Polen). Dat gezegd hebbende was alles van Piromax echt uitstekend! lekker spul.

Dus wat is naar mijn mening de beste nieuwkomer?

Blinking Sky van Broekhoff. Heeft dat bakje mij verrast zeg! 50 shots met die uitwerking! En maar 30 euro?? Heeeerlijk tempotje ook.

De straatvideo (als link, niemand post video's dus vind ik er dan zo uit zien als zelfpromotie): https://www.youtube.com/watch?v=Ymc9r8jXU-I

Qua cake's Fading Stars van Evolution. Qua Cakebox zeg ik Colorful City van Pangu,op de filmpjes is hij wonderschoon. Dit jaar maar eens halen! :)

Ik nomineer:
Escape from Hell 2016's | Vuurwerkmania
Prachtige box met veel verschillende en grote effecten. Burst was erg goed en deze stond echt helemaal bovenaan vergeleken met de andere boxen die ik had (HFF Hardstyle Box en Zena Cakebox)

Laatst bewerkt:
Ik nomineer:
Escape from Hell 2016's | Vuurwerkmania
Prachtige box met veel verschillende en grote effecten. Burst was erg goed en deze stond echt helemaal bovenaan vergelijken met de andere boxen die ik had (HFF Hardstyle Box en Zena Cakebox)

Volledig mee eens! Ik had deze als laatste bewaard en dat heeft ie meer dan waar gemaakt

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan