Beste Compound Box

bonbridge1

VWC lid
Wat vinden jullie de toppers onder de compound boxen?

Jackhammer en de Ultimate Mythology Box staan bij mij genoteerd.

Poeh, denk dat dit best lastig is omdat smaken verschillen.
de 1 houd van tempo, de andere rustig en wat de 1 mooi vind hoeft de ander niet mooi te vinden.
Maar dit zijn mijn toppers:

Jack Hammer
Zena Dark Palm
Party Raiser
Signature box
Century Box
Distractor Box
Statement

Eerst maar eens her en der een demo bekijken. Ik bestel zelf van China Red de Final Solution de V Master en 24 Carat Gold. En de Ultimate Mythology heb ik ook op de boodschappenlijst staan.

Laatst bewerkt:
"Kanshebbers!" zou ik het eerder noemen! Idd de populaire boxen zoals Jackhammer & Red Maroon zullen het in de verkoop goed doen denk ik! Waar ik ook benieuwd naar ben zijn een aantal boxen van Vulcan bijv Oman, Montreal, Sydney! Maargoed, 1 januari is de datum...!

Jackhammer en Red Maroon zijn besteld, proffesional powerbox 2 of 3 staat nog op het lijstje.De distractor box vind ik daarnaast ook erg mooi.

Heb de jackhammer en zena dark palm in bestelling staan. Zijn gelijk mijn afsluiters van de finale. Wel allebei lekkere tempo bakken

Primal Instinct & Red Maroon kan ik 1 januari vertellen :)
Verwacht ook wel een en ander van de Jackhammer, Signature, Final Colorz en de Ultimate Mythology boxen.

Denk dat iedereen nu al diverse toppers in gedachten heeft, alleen is het altijd even afwachten op de demo's waar productie geschoten gaat worden. Dan pas weten we wat we écht kunnen gaan verwachten denk ik.....

Ik heb de volgende compoundboxen momenteel in bestelling staan, dus hiervan kan ik na 1 januari laten weten wat ik ervan vond:

Red Maroon
Noisekick Box
Signature Cakebox
1,0" Final Colorz
1,0" Massive Blinkerz
1,2" Spinnerz 2 Colorz
1,2" Glitter Willow 2 Colorz

Waar ik daarnaast erg benieuwd naar ben zijn de Jackhammer en de Ultimate Mythology box, maar die heb ik (nog) niet besteld.

Het is natuurlijk altijd afwachten hoe ze uit de verf komen omdat niemand ze nog op een winkeliersdemo heeft mogen aanschouwen. Maar uitgaande van de huidige filmpjes hebben deze boxen een goede indruk op mij achter gelaten :

1,2" Titanium Brocade 2 blus ( vwt )
Distractor box ( vwt )
Magic in the air ( China red )
Jackhammer ( wolff )
Signature box ( vwt )

Laatst bewerkt:
Ik heb er een heleboel op de winkeliersdemo's gezien...maar wat echt de topper is onder de compoundboxen moet nog blijken denk ik...ik heb best veel erg goede boxen gezien, maar weet pas na de jaarwisseling of die echt het wow-effect hebben gegeven :D

Poe, een lastige. Redelijk wat boxen voorbij zien komen op de demo's, maar het is wel afwachten op de daadwerkelijke productie. Boxen waarvan ik erg veel verwacht zijn:

1,0" Massive Blinkerz
1,2" Spinnerz 2 Colorz
1.2'' Titanium Brocade 2 Blue
Red Maroon
Jackhammer
Templar box
Primal Instinct

Ik heb er een heleboel op de winkeliersdemo's gezien...maar wat echt de topper is onder de compoundboxen moet nog blijken denk ik...ik heb best veel erg goede boxen gezien, maar weet pas na de jaarwisseling of die echt het wow-effect hebben gegeven :D

Er zijn nog geen winkeliers die een demo hebben gegeven beste Bastiaan, ik neem aan dat je de importeursdemo's bedoeld ? :angel:

Back
Bovenaan