Best 07-07-2009

deze show was ooit prof, en echt de moeite waard. nu een aantal jaar is dat niet meer, laatste keer dat ik het zag werd het vanaf een klein braakliggend terreintje geschoten tussen de huizen.

18 juli is er ook vuurwerk te vinden @ Aquabest in Best ter gelegenheid van Extrema Outdoor.
Elk jaar zeer mooie show, met een kaliber van 3"

Vorigjaar geloof ik hier geweest, werden toen heel veel dezelfde profblokken afgestoken (als ik het me goed kan herinneren), als je in de buurt woont de moeite waard maar anders niet. Als ik zin en tijd heb ga ik misschien ook wel een kijkje nemen maar ik denk het niet:wink:

Foto's van vorigjaar zijn overigens HIER te vinden.

:bye:

Morgen afsluiting Kermis met Vuurwerk! U komt toch ook?

- BEST 06 juli 2009 - Zoals vele jaren word ook morgen de Kermis afgesloten met een groots vuurwerk. Om exact 23.00 uur zal er een mooie show te zien zijn vanuit de koetstuin. Het beste kunt u vanaf de hoofdstraat of aan de voorkant van het gemeentehuis kijken. Na het vuurwerk zal de kermis om 24.00 sluiten. Wij hopen dat u allen een plezierige kemis heeft gehad.

http://best.allesvan.nl/modules.php?name=News&file=article&type=0&sid=207607

was wel geinig, niet je van het maar wel leuk om te zien. wat ik jammer vond was dat er wel schuin geschoten was, maar er geen fatsoenlijke shape in te zien was.
er was wel een leuk eind aan gebreid, iedereen dacht dat het op was en toen kwam er nog even een leuke luchtvulling.

Vanavond ook een show @ Aquabest in Best ter ere van extrema outdoor.

Extrema outdoor wordt tevens live uitgezonden, dus wie weet komt het vuurwerk ook in beeld.

Ik ben daar toen geweest en heb de moeite genomen het te filmen.Het stelde niet zoveel voor en werd ik dacht door Katan geschoten.

Groeten
Shadow13

Hallo Shadow13,,
wat stelde er niet zoveel voor????????

Ik bedoelde dat je het niet kan vergelijken met echte profshows.
Dit was een combinatie geschoten met consumenten en prof vuurwerk.
Het was voor een kermisvuurwerk best een leuk showtje met mooi vuurwerk.
Ik heb ze echt wel slechter gezien:p

Back
Bovenaan