Beroep op bewoners in 'strijd tegen vuurwerk'

DW2000

VWC lid
OSS - Harde knallen zijn de laatste weken al regelmatig te horen in Oss en omgeving. De 'afstekers' hebben geluk als ze niet worden aangehouden, want de politie let streng op het bezitten en afsteken van vuurwerk. "Dat wordt landelijk gedaan door de lijnen beter zichtbaar te maken. Er rijden altijd ‘bekende mensen’ naar België om hun auto vol te laden met illegaal vuurwerk en dat houden wij scherp in de gaten", zegt politiewoordvoerder Eric Passchier. "Maar ook lokaal wordt er steeds meer werk verricht. We zitten er bovenop, maar doen ook een beroep op bewoners. Want hoe meer meldingen, des te beter."
bron

Vind de hele zware knallen ook zeker vervelend, zeker op tijdstippen dat we, en zeker de kids, op bed liggen.
Maar om daarvoor de politie te gaan bellen? Zolang ik niet zie dat ze spullen slopen draai ik me om en/of hoop dat de kids blijven slapen.

Inderdaad wat een zeikerds, gun die mensen die hard vuurwerk willen ook eens wat ruimte. Zolang ze niks slopen en niet op achterlijke tijdstippen afsteken, heb ik er geen last van.
Ik stoor mij héél erg aan alles wat met voetbal heeft te maken, als mijn buren een voetbalfeest geven en ze maken teveel geluid dan zeg ik er wat van en laat ik het zitten. Ik ga geen politie bellen omdat het geluid en voetbal mij niet aanstaan.

Inderdaad wat een zeikerds, gun die mensen die hard vuurwerk willen ook eens wat ruimte. Zolang ze niks slopen en niet op achterlijke tijdstippen afsteken, heb ik er geen last van.
Ik stoor mij héél erg aan alles wat met voetbal heeft te maken, als mijn buren een voetbalfeest geven en ze maken teveel geluid dan zeg ik er wat van en laat ik het zitten. Ik ga geen politie bellen omdat het geluid en voetbal mij niet aanstaan.

hoeveel ruimte???kijk ik hou van vuurwerk tot op het kinderlijke af ik ben er zelfs voor om er 3 dagen van te maken,maar ze beginnen hier al 2 maanden van te voren .vergeet niet dat er mensen zijn die moeten werken en vroeg op moeten en dan om 01;00 waker worden omdat een hersenloze om die tijd denkt een paar knallers te moeten gooien.rekening houden met elkaar komt van twee kanten:bye::bye:

de laaste tijd is het vooral rond 12h snachtes dat er met cobra6 te vergelijken knallen te horen zijn, en ook aan het einde van de stap nacht in het weekend rond 3, 4 uur gebeurt het, niet zo gek dus dat het opvalt en er melding van gemaakt word

Back
Bovenaan