Bergen op Zoom 23-04-2011

Jack wat bende weer druk aanwezig op de film :D

Dat viel me ook direct al op in het begin van de film, hij laat direct zijn liefde voor bombers ook even horen:rolleyes:

Niet een heel bijzonder consumenten showtje, veel cake naar cake (wel 2 posten) geschoten, de finale met panter vind ik dan wel weer een leuke keuze:D

Dat viel me ook direct al op in het begin van de film, hij laat direct zijn liefde voor bombers ook even horen:rolleyes:

Niet een heel bijzonder consumenten showtje, veel cake naar cake (wel 2 posten) geschoten, de finale met panter vind ik dan wel weer een leuke keuze:D

Goed he! :p

Budget van dit vuurwerk is niet groot, Dus je moet hier niet te veel van verwachten.

Erg veel heb ik gelukkig niet gemist, zie ik. Is een leuk showtje en had het fietsen er zeker voor over gehad (al was het alleen voor het meeten), maar erg triest dat ik er niet bij kon zijn ben ik niet. :)

filmpje van de opbouw;
movie

Zo, dan was je er ook al vroeg bij.:wink:
Wel grappig dat we daar stonden met een paar man, en er voor de rest nog niemand was. We wilden dit dan ook voor geen goud missen.....ach ja , gezelligheid kent geen tijd toch?

Leuk om een keer kennis gemaakt te hebben.:)

Groeten.

Zo, dan was je er ook al vroeg bij.:wink:
Wel grappig dat we daar stonden met een paar man, en er voor de rest nog niemand was. We wilden dit dan ook voor geen goud missen.....ach ja , gezelligheid kent geen tijd toch?

Leuk om een keer kennis gemaakt te hebben.:)

Groeten.

idd was heel gezellig.en wat een verhalen na de show haha.

Back
Bovenaan