Bemmel 16-08-2011

gizmo75

VWC lid
Wanneer : 16 augustus 2011
Waar : Bemmel
Provincie: Gelderland
Wie: Katan Vuurwerk
Tijdstip : 22.30 uur
Kaliber: Nog onbekend

Het betreft een buitenvuurwerk ter opluistering van de Kermis

Iemand meer informatie? Laat het a.u.b. weten!

Laatst bewerkt:
De afgelopen jaren heeft Katan deze show verzorgd. Een filmpje van een eerdere editie, met dank aan Thundershow.nl:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hierbij mijn filmpje van deze vuurwerkshow ter ere en afsluiting van de 54e Ponyjaarmarkt en de Kermis op dinsdag 16 augustus 2011 in Bemmel:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gisteravond deze show bezocht, niet gefilmt (achteraf wel jammer) dreunde echt heerlijk gewoon op die locatie.

verbaasde me alleen hoe dichtbij publiek stond bij vuurwerk vooral toen met de super 500.

was dit zo geregeld met provincie/gemeente? of lag het aan mij dat de afstanden zo dichtbij leek?

Gisteravond deze show bezocht, niet gefilmt (achteraf wel jammer) dreunde echt heerlijk gewoon op die locatie.

verbaasde me alleen hoe dichtbij publiek stond bij vuurwerk vooral toen met de super 500.

was dit zo geregeld met provincie/gemeente? of lag het aan mij dat de afstanden zo dichtbij leek?

Ik denk dat je bij de juiste opticiën zit:D

Jammer, heb je niet gezien en had nog wel een rondje gelopen! Waar stond je? Ik had een soort privé-terras achter de oliebollenkraam geregeld...

Back
Bovenaan