Beli

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: S42006
Artikelnaam: Beli
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 19
Effectomschrijving: Krachtige oplichtende crossettes gloeiend in rood, blauw, zilver, paars en roze, met extra dikke zilveren staart.
Tijdsduur: circa 35 sec.
Stijghoogte: 35 meter
Richtprijs: 23,50

s42006_beli_m_kopie_kopie.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
deze lijkt me niet gek. Zal eerst eens kijken bij de importeur waar dit nu vandaan komt. Alleen vind ik de uitwerkingen van de effecten niet altijd even consistent. Dikte van de tails verschilt nog wel eens.
greetzz

Mooie Cake. Als ik bij Toschpyro ben eens kijken of deze nog in het budget past . Kost daar 14,99 euro. Moet te doen zijn. Normaal ben ik niet zon Pyro-Art fan, maar deze is wel heel mooi.

Mooie Cake. Als ik bij Toschpyro ben eens kijken of deze nog in het budget past . Kost daar 14,99 euro. Moet te doen zijn. Normaal ben ik niet zon Pyro-Art fan, maar deze is wel heel mooi.

Let wel op dat er verschil kan zijn tussen Pyro-Art NL en Pyro-Art DE qua prijzen e.d.!!

Zo wordt de Beli hier vlak over de grens in DE al een poosje verkocht maar daar kost deze EUR 22,00. Da's best een groot verschil!!

Let wel op dat er verschil kan zijn tussen Pyro-Art NL en Pyro-Art DE qua prijzen e.d.!!

Zo wordt de Beli hier vlak over de grens in DE al een poosje verkocht maar daar kost deze EUR 22,00. Da's best een groot verschil!!

Ik rij naar Toschpyro in Osnabruck om mooi Duits spul te halen. Daar hebben ze mooie schappelijke prijzen. Net over de grens wordt je uitgebuit. Die Duitsers zijn ook niet gek. hahaha

Ik rij naar Toschpyro in Osnabruck om mooi Duits spul te halen. Daar hebben ze mooie schappelijke prijzen. Net over de grens wordt je uitgebuit. Die Duitsers zijn ook niet gek. hahaha

Ik begrijp wel wat je zegt maar dit artikel-topic gaat over een artikel van Pyro-Art NL en niet over DE... :wink:

Ik begrijp wel wat je zegt maar dit artikel-topic gaat over een artikel van Pyro-Art NL en niet over DE... :wink:

Ik snap ook jouw standpunt. Maar het doosje wat je in NL krijgt is precies dezelfde als in DE. Verbeter me maar als dit niet zo is.

Waarschijnlijk met een NL sticker erop met afsteek instructies.

Alleen Pyro Solutions is de Nederlandse distributeur.

Maar wel stoer dat een NL bedrijf dit aandurft.

Ben wel benieuwd naar de NL prijs van deze cake. Zal wel net zo lopen zoals met de Jorge cakes die in NL verkocht worden.

Verder is dit een hele mooie cake.

adviesverkoopprijs is 23.50
Voor deze crosette cake

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan