Belgie?

ollie

VWC lid
Iemand bekend of deze novelties ook bij een belgische winkel te koop zijn? En zoja waar?

dank u!

Nee is nederlands vuurwerk. EN zover ik weet wordt er geen vuurwerk van Beko verhandeld in belgie. En je kan het toch gewoon de laatste dagen van het jaar in nederland kopen :) hoef je ook geen risico te nemen om gepakt te worden :p

Bij Salon Roger te Maaseik worden 2 pijlenpakketten verkocht van het merk Master Blaster.
De kleine pijlen kosten € 2,35 en de grotere versies € 4,70. Inhoud van beide is 10 stuks.
Ze worden verkocht onder de naam 'SR Rocket Assortiment'

Er is dus wel degelijk een winkel in België die Beko vuurwerk verkoopt. De mijne.. :) we hebben de bijna volledige collectie van MasterBlaster en Skyline. En we hebben die het hele jaar door.
Groetjes. En proficiat met de site, ziet er verrukkelijk uit.. :)

Laatst bewerkt:
In dezelfde gemeente allesinds. :) het is er een 3 km vanaf.

Ook een groot deel van Weco feuerwerk is aanwezig in de winkel.

Laatst bewerkt:
Naar mijn weten verkopen ze bij salon roger ook beko artikelen, je zou even kunnen bellen of ze daar novelties verkopen. Is alleen wel pas weer 1 oktober open :p

Vroeger, niet de tijd toen je in Belgie nog miljoen klappers kon kopen.
Maar een paar jaar nadat, dat helaas niet meer kon, verkocht Dolijn en Knalgoed in Belgie vuurpijlen van Blue moon.
Blue moon is/was een collectie van Beko.
Moet even zoeken, maar als het goed is heb ik nog een prijslijst liggen van Dolfijn.
Zal even kijken, of daar meer dingen van Blue Moon/Beko op staan.
Anno 2003 was dat de eerst winkel in Belgie, waar ik naar toe ging.
Om over goede keuzes maar te zwijgen.:wink:

Maar in België zijn dus geen leuke novelties te koop, of 't nou van Beko/Shogun is of van een andere fabrikant/merk?

beetje laat maar toch...

De Quarter Mile Run en de Kids playground zijn wel toegestaan voor de belgische markt. Alleen heb ik geen idee of deze ergens verkocht worden.

Back
Bovenaan