BELANGRIJK VuurwerkOrthen om 00:00 open

Geachte liefhebbers,Freaks Grootverbruikers.

Zoals jullie weten is er een grote stijging in de vuurwerkverkoop dit jaar.

Doordat bij ons de toeloop onverwacht veel is gestegen meld ik het volgende.
Wij gaan om 28-12-2012 00:01 open!!!

Diegene die bij ons via de freaksite hebben besteld en eerder willen ophalen kunnen mij een PM sturen met naam en bestel nr.
Iedere bestelling die eerder de deur uit is geeft ons meer ruimte.
Wij zullen natuurlijk ons uiterste best doen om alles in goede banen te lijden,Maar dit is gewoon een extra voorzorgs maatregel om te zorgen dat het zoveel mogelijk doorloopt.

Dus iedereen die zijn speelgoed graag eerder wil omhelzen graag een PM naar mij en dan zien we jullie wel verschijnen.

mvg
Team Orthen.

Whohow dat word een lange dag Marchel en Gilbert..
Succes.. wat een heerlijke kans voor de liefhebber!!

:) pm verstuurd, hebben jullie meer ruimte en wij eerder de spullen. Goeie actie. Alvast fijne feestdagen en tot de 28ste! :D

Wij blijven de gehele nacht open.
Dit doen wij speciaal zodat men eerder het vuurwerk op kan komen halen.
We hebben een te grote toeloop gekregen in zowel de freak en consumenten bestellingen en ik heb ervoor gekozen om dan maar zo vroeg mogelijk open te gaan om zoveel mogelijk druk weg te nemen tijdens de verkoop.
Inmiddels hebben we een 12 aanmeldingen en meer zijn welkom:p

gr

Voor iedereen.
Ik antwoord niet terug op de aanmeldingen daar ik veel tijd kwijt ben aan organisatie etc.
Iedereen die gebruik wil maken van de opening graag via PM je naam met kleur en nr die je toegestuurd hebt gekregen.
Zo kunnen wij namelijk deze bestellingen eruit pikken en zorgen dat deze klaar staan tijdens het ophalen.

Verder zou ik het op prijs stellen niet alteveel lawaai te maken zodat omwonenden er niet teveel overlast van gaan onder vinden.

gr

Goede actie van jullie. Alles om taferelen alla steenbergen 2010 te voorkomen.

BTW. zijn jullie morgen per telefoon te bereieken ?

gr.

Ik zeg het hierbij:

Winkel van het jaar 2012!

Het einde was nabij, maar Orthen maakte alles goed!
Die service die jullie elk jaar weer laten zien en dit jaar nog beter, is super!
Ik moet er zelf even over nadenken, alhoewel het echt kriebelt om het 0:00 op te halen.
In elk geval, bedankt voor alles!

Ik hoop dat alles zo vlekkeloos als vorig jaar gaat verlopen, jullie nemen gelukkig van te voren al actie om vwl perikelen te voorkomen. Succes en tot de 28ste, kan helaas niet om 00:00 voor de deur staan want had graag gebruik gemaakt hiervan.

Super om te horen!
Ik moet er niet aan denken om al die teleurgestelde freaks met een lang gezicht de winkel te zien verlaten zoals het toen in 2010 bij vwl Steenbergen ging. Ook ik was toen een van de gedupeerden...
Ik kan jammer genoeg niet veel eerder komen, anders had ik het gedaan! Wil de kans op het missen van bestelde artikelen (mag eigenlijk nooit gebeuren natuurlijk!) zo klein mogelijk houden. Ik ga uit van een goede afloop Orthen, dank voor de service alvast!

Jongens meld je aan voor deze unieke win win situatie!.
Of je nu om 00.01 uur je bestelling haald voor het slapen, of om 6.00 uur voor je b.v na je werk gaat.
Niets is bij Orthen tegek.
De voordelen voor de liefhebber zijn..
1- vroeg je vuurwerk in bezit.
2- geen tot zeer geringe wacht tijd.
3- lekker kletsen met de liefhebbers die aanwezig zijn op dat moment.
4- alles wat je er nog bij wilt kopen bijna gegarandeerd voldoende op vooraat.. (de gewone consument is dan nog niet geweest.).

Uiteraard ga ik ook ff van de partij zijn..
Al is het alleen al voor de koffie en de liefhebbers.

Dus heren meldt je aan!!!
En misschien wel tot 28 December

Wat mij betreft nu al de nr 1 winkel! Wat een service, top actie! :applause:

Allebei de kids hebben het nu alleen nog maar over het 's nachts ophalen van het vuurwerk. Is toch wel ontzettend lachen dat de kids zo'n "vuurwerk virus" ook kunnen hebben. :rolleyes:

Hmmm denk je net alle dilemma's gehad te hebben.... nou nee hoor!!! :P
Uhmm dat word denk ik ook maar s'nachts naar Orthen toe, toch nog even overleggen met me maat, maarja hoe sneller hoe beter denk ik maar. En als we daarbij Orthen kunnen helpen met het voorspoediger laten lopen van alles, waarom dan ook niet.

Hmmm denk je net alle dilemma's gehad te hebben.... nou nee hoor!!! :P
Uhmm dat word denk ik ook maar s'nachts naar Orthen toe, toch nog even overleggen met me maat, maarja hoe sneller hoe beter denk ik maar. En als we daarbij Orthen kunnen helpen met het voorspoediger laten lopen van alles, waarom dan ook niet.

Dat doen jullie zeker.
We hebben het organisatorisch en logistiek altijd tot in de puntjes voor elkaar.
Echter hebben we dit jaar minimaal een verdubbeling tegenover afgelopen jaar.
Dit betekent dat we erg veel extra transporten hebben vanwege aanleveringen.
En omdat wij niet willen dat men lang moet gaan wachten of dat we door aanvoer problemen de bestellingen niet compleet zouden krijgen heb ik gekozen voor deze preventieve maatregel.
Elke bestelling die al weg is is er één.
En dat geeft minder stress door de dag heen.

Dus bij deze alvast bedankt voor diegene die ons wakker gaan houden in de nacht:p

gr

Heb hier niet besteld hoor, maar ik had het wel geweten. Toch wel een stukje extra sfeer om daar midden in de nacht met vele mede liefhebbers je vuurwerk op te halen:)

Back
Bovenaan