Beko astronauten mat

davidh

VWC Meteoroloog
beko komt dit jaar met een astronautenmat, 200 stuks per mat, scheelt weer een hoop geknutsel en geknoop. Prijs weet ik nog niet. Even een foto geschoten uit de folder...
pict0002zs.jpg

vorig jaar was er ook al een 200shots matje van astronauten as ik me niet vergis. :bye:

edit: sorry mijn fout, ik vergiste me met de 100shots versie :p

Nee deze waren er al alleen in het assortiment van Schuurmans Vuurwerk, indirect dus ook Beko Vuurwerk; zelfde fabriek (Shogun).

Maar sinds dit jaar dus ook nieuw bij Beko in het assortiment. Ziet er leuk uit, leuk concept natuurlijk.

als dat het echt is vindt ik het belangelijk duur zelfbouw is bijna 4 keer zo goedkoop :S

Gr Wouter

Vergeet vooral niet dat er veel meer werk in gaat zitten, plus materiaal.
Uiteraard blijft het de vraag voor hoeveel euro een winkelier het verkoopt,
wij zijn er namelijk ook nog niet over uit. :)

8.95 Voor zo'n matje? Nee dat laat ik mooi liggen voor dat geld haha.
Absoluut een leuk concept maar veel te duur natuurlijk ;)

Nou...Dan koop ik liever gewoon een slof, leg de rotjes neer en kruit erbij.
Kortom, een heksenkring?
Of hoe je het ook wilt noemen ;)

Wie weet is dit handig voor iemand die heel graag een rotjes mat wil en absoluut niet illegaal bezig wil zijn, voor hem is dit natuurlijk helemaal geweldig!

Het idee is erg gaaf en ook handig, toch weer veiliger dan alles op een hoopje en daar dan kruit of benzine bij... Maar ik denk niet dat dit echt een toppert gaat worden.

Deze heb ik ook getest en ik vond het een leuk ding voor in de ochtend.
8 euro is op zich best prijzig, maar goed, leuk om eens gehad te hebben.

Afzetterij man hoe durven ze hier 9 euro voor te vragen. Met 2 euro heb je 400 kanonslagen, doe er met die 7 euro nog een stukkie wasag en wat tape bij en je hebt een mat die veel langer is :p

Voor 8,95 ook aan de dure kant, maar ja voor iets aparts moet je betalen. En Schuurmans/Beko zijn nou eenmaal niet bepaald de goedkoopste. Grappig om eens gehad te hebben. Maar niet meer dan dat.

Hmz, had hier de 2011 variant blijkbaar nog niet gepost.
Jaarwisseling 2011-2012.

Back
Bovenaan