Bejaarde man beschiet jongeren om vuurwerk

Bejaarde man beschiet jongeren om vuurwerk

Uitgegeven: 1 januari 2007 22:55
Laatst gewijzigd: 1 januari 2007 22:55

AMSTERDAM - Een jongen uit Tholen is in de nieuwjaarsnacht in het Zeeuwse Scherpenisse in zijn voet geschoten door een 71-jarige plaatsgenoot. Dat meldt de politie.

De man stoorde zich aan een groepje jongeren waarvan het slachtoffer, van wie de politie de leeftijd niet weet, deel uitmaakte. De jongeren staken vuurwerk af. Daarop vuurde de bejaarde man rond 00.40 uur met zijn jachtgeweer op de groep.

De jongen werd in zijn voet geraakt en is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. De schutter is opgepakt. De politie heeft zijn geweer in beslag genomen.

bron

Zo daag je het geweld wel uit zeg stelletje gekken met geweer schieten je kan toch ook vragen :s

Ongelooflijk en onbegrijpelijk. Niet normaal meer.
Voor hetzelfde geld wordt die jongen doodgeschoten.
Wat zal die jongen geschrokken zijn zeg.
Daar hebben we toch politie voor om dit soort ruzies te beslechten?
:wink: :wink:

haha nou de bejaarden mensen zeiken toch altijd eerst uren lang... ik denk dat het hier ook wel gebeurt is dat die man uren lang gemekkert heeft.. en toen het zo beu was dat ie ze jacht geweer pakte en schoot haha. ik heb ooit zelf 1x mee gemaakt dat ik een rauw ei naar me hoofd kreeg..

maar wel belachelijk dat je het vuur opend op mensen die vuurwerk afsteken het is gewoon legaal die dag dus... aansteller

Belachelijk gewoon! Ik las het al op teletekst en snap het gewoon niet. Waarom zou iemand nou een jongen door zijn voet schieten omdat hij vuurwerk aan het afsteken is. Als het gewoon mag dan mag het toch gewoon gebeuren, en ook al mag het niet, dan word er toch niet gelijk geschoten?

Ja, dat hebben wij freaks allemaal liever.
Maar je weet nooit wat die jongeren hebben gedaan, denk dat er heus wel iets aan vooraf gegaan is.
Anders zou die man elk jaar iemand door zijn voet hebben geschoten.:wink:
:bye:

Back
Bovenaan