Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Stad/dorp:Beilen Locatie:Groenstrook gelegen tussen de Esdoornlaan, Esweg, Dingspelstraat en de Ericalaan Datum:7 juni 2014 Tijdstip:22:45 Schietbedrijf:DFP Wat:Professioneel, consumentenvuurwerk en PSE
Vooraf getwijfeld, ga ik naar Tiel of naar Beilen.. Tiel werd een daylight show dus daar had ik geen zin in en ik had al wat gehoord over deze show dus toch gekozen voor Beilen!
Complimenten aan de heren van DFP! Hele dag in de hitte gezwoegd en een mooi resultaat neergezet. Leuke opbouw van de show, liep lekker door. Leuke afwisseling van thema's, geweldige opening met de singleshots en fluit mines, prachtig net professioneel vuurwerk. Leuk gebruik gemaakt van drie hoogwerkers. Heb nog verrassende effecten gezien, ik meende de vernieuwde Air Defence van Wolff.Het weer zat savonds mee, het was lekker warm, zwoel zomerwindje de goede richting uit wat zorgde voor een prima zicht!
Bedankt DFP, Jeffreak voor het Rijden en Marc voor het lenen van je statief!