Bassie1978 stopt als mod

We wisten dat het eraan zat te komen. Succes met alle andere werkzaamheden etc en uiteraard bedankt voor alle jaren inzet voor VWC. We zien elkaar.

Bedankt voor alle inzet. Zolang als ik lid ben, ken ik jou ook als actief, bijdragend lid en moderator. Een rol die je beide, ook in combinatie altijd goed afging. Heb je al een aantal keer tegen het lijf mogen lopen bij diverse shows en meetings. Altijd gezellig en in voor een babbeltje.

Logische redenen om te stoppen, ookal is de verantwoording niet nodig. Tijden en daarmee levens veranderen. Ik gun je al het geluk thuis en op de werkvloer, dat de jongens maar mogen genieten van een fantastische traditie.

Vast tot ooit bij een vuurwerkshow! :biertje:

Bedankt voor alles Bastiaan! Het ga je goed kerel! Leuk om je een paar keer gezien te hebben. Wie weet tot ziens. Heanig an!

Beste Bas, ook voor jouw is ook nu de tijd gekomen, om afscheid te nemen. We kwamen destijds samen bij de crew en hebben vele leuke dingen met de crew en importeurs gehad. Ik snap je volkomen en we houden zoals we al doen, nog steeds contact.

Back
Bovenaan