Bandit

Net als lesli, 15 jaar terug in de tijd. Hier kwam je 15 jaar terug nog mee weg voor die achterlijke prijzen, maar toen had je geen internetfora en demofilmpjes.

Goddank zijn er nu filmpjes vantevoren gemaakt, dan weet je als consument of je genaaid wordt of niet.

En voor Wolf kan dit geen verrassing zijn toch? Door die batch testen. Waarom halen ze dit soort producties niet terug. Ik snap de motivatie niet, en al helemaal niet voor die prijs. Als budgetpot is het nog matig tot slecht. Een overbodig product op deze manier.

50 Euro is inderdaad een belachelijke prijs, zoals danny al aangaf we mogen blij zijn met de vuurwerk fora. Je zou deze maar aanschaffen voor €50 dan voel je je toch aardig genaaid.

Ja Ha ha zeker die aap. Harde knallen waarschijnlijk. Leuk label. Ben toch ook wel benieuwd naar de prijs: Hopelijk houd Wolff het binnen de perken dit jaar!!

alleen voor de aap zou je hem al moeten kopen haha prachtig label

nu komt de aap uit de mouw,, ben benieuwd naar de prestaties voor deze prijs

500grammer voor €50 is toch heel normaal? De nieuwe Alcatraz heb je d'r 25 schoten voor, of een Event Grande Finale of Monster Jam voor tegen de €80... €50 vonden we toch zo ongeveer de max. prijs voor een 500grammer, of ben ik nou gek? Elke vette Showtime cake zit erboven...Bij Royal zijn de 500grammers ook daaromtrent...lijkt wel dat het per importeur verschilt wat jullie van de prijzen vinden :s snap er niks meer van hier hoor :bye:

Amen.

Geen woord aan toe te voegen Richard.

Wat mij betreft trouwens label van het jaar 2012! Echt geweldig in het echt. Ben benieuwd of de uitwerkingen net zo mooi zijn.

Misschien dat het bijbehorende filmpje van deze toch wel prijzige cake wat veranderd aan de kritieken.Laat de pot spreken!!

Zijn jullie nou nog zo positief?

Deze cake is wel het toppunt en zou een prijs moeten krijgen voor slechtste product van het jaar.:p
Zou er nog geen 5 euro voor geven wat een bagger.Voor dat geld zou je teminste nog goed uitgevoerde fish verwachten,maar dit is echt drama.

Jaa Wolff heeft zich weer overtroffen met dit product.
Ze laten duidelijk zien dat de liefde weg is.
Zonde jammer en erg teleurstellend.
En deze is echt het triestste van allemaal.

Al vast voor de genen die weer over mijn uitlatingen biginnen te zeuren.
Ik weet dat ik gelijk heb. En ga me mening bij deze niet aanpassen.
Dank u!

Jaa Wolff heeft zich weer overtroffen met dit product.
Ze laten duidelijk zien dat de liefde weg is.
Zonde jammer en erg teleurstellend.
En deze is echt het triestste van allemaal.

Al vast voor de genen die weer over mijn uitlatingen biginnen te zeuren.
Ik weet dat ik gelijk heb. En ga me mening bij deze niet aanpassen.
Dank u!

Genoeg mensen die vanwege de centen bij elkaar blijven hé?

Deze cake is wel het toppunt en zou een prijs moeten krijgen voor slechtste product van het jaar.:p
Zou er nog geen 5 euro voor geven wat een bagger.Voor dat geld zou je teminste nog goed uitgevoerde fish verwachten,maar dit is echt drama.

Al kreeg ik hem gratis en 5 euro toe, zou ik hem nog niet nemen haha.
Zou me schamen om deze om 00:00 af te steken :p

Doet mij denken aan de Happy van GBV.
Ook zo'n cake waar je tranen in je ogen van krijgt.
En dat je na het afsteken van dit afval stuk vuurwerk een pijnlijk gevoel in je achterste krijgt.
Je voelt je letterlijk en figuurlijk genaaid.

Wolff is echt de verkeerde weg ingeslagen.
Erg jammer....:cry:

Wolff geeft aan dat deze cake 49,95 kost door het bijzondere effect en het volume van de cake! Natuurlijk, Falling leaves en fish zijn normaal gesproken bijzonder, maar dan moeten ze wel goed uitgevoerd worden. Ik vind het zeer apart dat Wolff dit met droge ogen kan zeggen!

In het filmpje lijken de fish-effecten slechter uitgevoerd dan de fish-effecten in Graceful van Wolff voor €15,95. Daarnaast zijn de Falling leaves helemaal geen falling leaves te noemen in het filmpje. Ik zie niets vallen!

De enige optie zou nog kunnen zijn dat de cake net uit de container kwam, en gelijk is afgestoken om te filmen. Misschien is het wel een super goede cake als hij 2 maanden voor de verwarming in de bunker heeft gestaan! ;)

Wat een prijs zeg... Ik snap niet dat mensen 50 euro hiervoor uitgeven. Je zal maar als nietsvermoedende klant een goede pot kopen en dan deze voor je deur hebben staan. Ik hoop dat iedere winkelier hier eerlijk over is...

Bandieten zijn het! Zo iets,wil ik nog niet eens,als gratis product. En er zit no way 15 gram per tube in,kan gewoon niet zo mager.

Niet zo negatief. Er is ook een positief geluid. Hij duurt lekker lang, dus je kan je lekker lang genaaid voelen!

Dit blijkt toch geen hardlopertje te zijn. Wij hebben ook nog 2012 versie in de bunker liggen haha.

Dit jaar is de adviesprijs 'slechts' € 24.95

Back
Bovenaan