Balsa

DarkSoul

VWC lid
Artikelnummer: ORN-131
Artikelnaam: Balsa
Kruitgewicht: 285 gram
Aantal Schoten: 19 schots
Effectomschrijving: Rode glitterboeketten met daarboven rode brocade. Groene glitterboeketten met daarboven groene brocade. Gouden kokospalm met rode blinkers. Zeeblauwe glitterboeketten met daarboven blauwe brocade.
Tijdsduur: ± 27 seconden
Stijghoogte: 35 meter
Afmetingen: 180 x 180 x 175 mm
Schietrichting: Recht omhoog
Kartoninhoud: 8/1
Richtprijs: €29,95

131.jpg

Wij danken VDN Fireworks voor deze informatie.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en nadrukkelijke bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Beetje alla The Cube,maar toch met eigen karakter. Op film doet hij me nog niet veel. Zaterdag(31ste) een praktijk les,:)

Laatst bewerkt:
Ik laat hem de volgende keer staan. Kleine effecten,voor dat geld. Tja heb hem,op de gok besteld,:)

Ik kan bijna niet geloven dat je het over de Balsa hebt, want ik vond het een prachtbak. De effecten zijn er misschien groter, maar om ze klein te noemen gaat mij veel te ver. En de W-shape schoten vulden de lucht echt prachtig hier in de straat.
Al met al een leuke manier van schieten, goede burst en prima effecten. Deze cake vond ik echt een showtje op zich en de prijs van 29,95 is wat mij betreft goed zo. Ik schaf hem volgende keer zo weer aan, zonder twijfel.

Bij mij presteerde deze cake ook prima. Kwaliteit en grootte van de effecten waren dik in orde. Komt op het aanraderlijstje te staan!

Back
Bovenaan