B-demp's 1ste Trip van 2009, Olen- 24 Januari 2009

B-demp

VWC lid
Mijn eerste Tripreport van dit jaar!

45% korting las mijn oog op 2 januari!
Dat kon ik natuurlijk niet zo maar laten gaan.
Dus ik heb op msn even rondgevraagd of er iemand toevallig naartoe ging.
Later bleek dat een vriend gewoon even langs ging, en zo'n kans laat je niet schieten:D

Het jaar is nog niet eens een maand jong en ik heb alweer ingeslagen:)

De Trip
Werd vannochtend wakker om 6 uur (!), snel 2 witte puntjes naar binnen geschoven en op stap gegaan om de trein van 7.30 richting eindhoven te halen.

In de trein proberen nog een beetje te maffen en toen dat niet lukte een paar kiekjes gemaakt, je moet toch wat doen he(A)

DSC02107.jpg

Roffa vanuit de trein

DSC02126.jpg

Als de zon opkomt, zit de freak al in de trein(A)

Na een reisje van 1,5 uur aangekomen in EHV, daar werd ik opgehaald door een vriend die ook weer een vriend bij zich had.
We zijn meteen richting Olen gesjeest om daar vervolgens genadeloos verdwaald te raken:P
Dit was mijn eerst keer Olen, en ik wist dat het op een Industrie terrein lag en in de buurt van 'de Ven'.
Na veel rondjes rijden heb ik maar even naar Original Fireworks opgebeld en Corne zei dat ik Industrie terrein Z3 moest hebben.

Na nog 2 rondjes van de zaak te hebben gereden kwamen we inderdaad een boord met 'Z3' tegen en hebben we de auto voor de deur geparkeerd.

DSC02131.jpg

Eenmaal binnen stond er al een aantal freaks uit te ze zoeken, waaronder een jongen die bij de zus van die vriend in de klas zit (en daar weer de tante van, die een achternicht heeft etc.:P)
Ik had vorige week al een lijstje gemaakt, maar had op de heenweg al bedacht dat ik gewoon een keer zonder lijstje ging shoppen.

Dus na een paar rondjes te hebben gelopen en me verbaasd te hebben hoe leuk de winkel versierd was ben ik maar begonnen met uitzoeken.

Nadat ik alles heb opgeschreven het lijstje bij Corne ingeleverd die vervolgens de bestelling liet halen.

Onder tussen even een praatje gemaakt met corne over regelgeving, Fallas etc.

Toen ik ook op de bestellingen van de mede-freaks moest wachten heb ik een paar fotootjes geschoten, hier een selectie van de leukste:

DSC02136.jpg

De bunker.. En de wc:D dat luchtte op

DSC02139.jpg

DSC02141.jpg

DSC02135.jpg

DSC02134.jpg

Na een tijdje werden de bestellingen gebracht in winkel wagentjes, totdat ik zag dat ik geen quickfuse had, terwijl ik wel 2 pakjes had besteld.
Corne ging even zoeken en kwam met 6 pakjes terug, die mochten we verdelen.
45% korting en dan ook nog zoiets, wat een topzaak(Y)

Ik heb gehaald:

Heb toch maar even het gekochte spul verwijderd, het is eigenlijk gewoon een schuldbekentenis, ook al heb ik het niet thuis... het is al gewoon bewijs van een misdaad. (Net alsof je een moord beschrijft en een foto van het slachtoffer maakt)

Zal dit ook volhouden voor de rest van de trips van dit jaar, wel de trip zelf, niet de aankoop.. dan maar wat minder leuk:)

Alles in de auto geladen, en toen hadden we een behoorlijke volle kofferbak:D

DSC02146.jpg

De terug weg verliep goed, wel veel politie gezien, waar het 1 keer toch flink zweten was omdat er een popobak vlak achter ons reed en we een karton Z38 niet zo heel verdekt hadden opgesteld:P

Nog even een frietje gegeten bij een belgische 'frituur' en vervolgens met de trein terug gekeerd.

Het was alweer half 4 toen ik eindelijk thuis was, maar heb wel weer een topdag gehad:D
Ik snap nu wat vrouwen zo leuk vinden aan shoppen, lekker met geld op stap gaan en met volle tassen thuis komen!

Ik hoop dat jullie het een beetje een leuke trip vinden, een bedankje en een reactie sla ik natuurlijk nooit af;)

Groetjes , B-demp(Y)

Laatst bewerkt:
Leuk verhaal B-demp, eveneens leuke foto,s.
En ja: Oud en Nieuw ligt nog maar net achter ons en jij hebt je eerste vuurwerk al weer binnen. Toch maar mooi meegenomen die korting

Zeer leuke TR :D

Maar dat heb je al vaker gehoord tog? :wink:

Leuk met al die foto's. het word tijd dat ik ook maar eens ga kijken.

Groetjes
DPMurder

Heb toch maar even het gekochte spul verwijderd, het is eigenlijk gewoon een schuldbekentenis, ook al heb ik het niet thuis... het is al gewoon bewijs van een misdaad. (Net alsof je een moord beschrijft en een foto van het slachtoffer maakt)

Zal dit ook volhouden voor de rest van de trips van dit jaar, wel de trip zelf, niet de aankoop.. dan maar wat minder leuk:)

Ligt het aan mij of ik heb het gevoel dat er eerder een dood lichaam in die kofferbak gegooid werd dan vuurwerk...

Misschien wil hij het vuurwerk niet laten zien wat hij gekocht heeft? Heeft niks met moorden te maken??

heey b-demp
had deze trip ook al op avp gelezen en toen stond er wat je had gekocht.
en weet dat je leuke spulletjes had gehaald!
maar zeer leuk om je trip ook hier te lezen.
mvg 3xh

Back
Bovenaan