AVP TV - Vuurwerkreus Demo Waddinxveen 10-12-2011 (opbouw + finaleshow)

Afcajax

VWC lid
Op 10 December 2011 was de camera van AVP TV te gast bij voetbalvereniging Be Fair te Waddinxveen. Daar verzorgde de vuurwerkreus voor hun vestiging te Waddinxveen een spectaculaire vuurwerk demo. De show werd geschoten door Pyromax JVE.

AVP TV was te gast bij het opbouwen van de show en het afschieten hiervan. In deze video zie je een impressie van de opbouw en aansluitend de finale van de demo.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hier was ik bij!
ik woon daar namelijk:P
maar de show was wel redelijk,de producten van gbv niet maar een show is altij leuk:)

Zelf de demo ook bezocht. Dus de finale hoefde ik niet meer te zien, al is de kwaliteit wel veel beter. Maar het opstellen is erg leuk om te zien:D De finale was echt geweldig:D

Prachtige demo gezien. Vanaf de snelweg A12 na de show in Den Haag. Dat was wel een bizarre situatie zeg, we reden over de A12 en toen zag ik ineens van kilometers afstand het vuurwerk van de demo in de lucht. Naarmate we op de A12 ter hoogte kwamen van Waddinxveen, zagen we de effecten steeds beter. Er gingen een aantal waaiers de licht in, die we kwalitatief goed vonden. Daar waren 4 man in een auto het over eens. Echt een lijp gezicht om zo eens vuurwerk gezien te hebben! :D

Prachtige demo gezien. Vanaf de snelweg A12 na de show in Den Haag. Dat was wel een bizarre situatie zeg, we reden over de A12 en toen zag ik ineens van kilometers afstand het vuurwerk van de demo in de lucht. Naarmate we op de A12 ter hoogte kwamen van Waddinxveen, zagen we de effecten steeds beter. Er gingen een aantal waaiers de licht in, die we kwalitatief goed vonden. Daar waren 4 man in een auto het over eens. Echt een lijp gezicht om zo eens vuurwerk gezien te hebben! :D

Ken me herinneren dat dit in Engelend een paar weken geleden goed fout is gegaan nadat mensen op de snelweg bleven staan om naar het vuurwerk te kijken, ben blij dat je niet bent gestopt want als liefhebber denk ik dat zoiets moeilijk is haha.

Ken me herinneren dat dit in Engelend een paar weken geleden goed fout is gegaan nadat mensen op de snelweg bleven staan om naar het vuurwerk te kijken, ben blij dat je niet bent gestopt want als liefhebber denk ik dat zoiets moeilijk is haha.

Het was zeker 500 meter van de snelweg vandaan. En ik kon gewoon kijken hoor. Voor pyromaniac21 was het een stuk moeilijker om de blik op de weg te behouden hahaha.

Back
Bovenaan