AVP Batterij [Uitloop]

jejestilo074

VWC lid
Artikelnummer: NL002
Artikelnaam: AVP Batterij
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Aantal Schoten: 30sh
Effectomschrijving: Gold willow, brocade crown, white flash, gold crackling flower, silver crackling flower, silver chry
Richtprijs: €52,50

2d2jdch.jpg

Dit blijft ik een hele mooie cake vinden, alleen zit de prijs mij best wel dwars. Het blijft een hoop geld :sad:

Hij is hard, maar het blijft een flinke prijs voor 30shots.
Heb bij deze cake wel het gevoel dat ie achterstevoren is gemaakt, ik vind die brocade's meer iets voor het einde i.p.v de crackling cry's

Wat krijg je als je 6 van deze dingen te gelijk afsteekt?

broekhoff_demonstratie0013.jpg

Het zijn heerlijke cakes. Dat mag echt gezegd worden. Ik heb ze een paar keer meegemaakt tijdens demonstraties en elke keer weer blijft het een topper.

Heerlijke salvos met een selectie van goede effecten. Crackling in deze cake geeft een heerlijke wolk, lucht is helemaal gevuld met sterren. Prijs is misschien wel erg hoog voor een cake met 30 schoten, maar wie kwaliteit wilt moet er ook voor betalen.

Leuk om te zien dat deze cake nog steeds populair is en goed gevonden word. Afgelopen O&N staken we ze zelf ook af uiteraard, hier zie je 2x AVP cake gefilmd door Afcajax :wink:

http://www.vuurwerkfan.nl/video/on0809/034.wmv

Het record van meeste AVP cakes tegelijk was 16 stuks (gecombineerd met de Thunder King) tijdens een show van JVE in Ede :bonk:

Leuk om te zien dat deze cake nog steeds populair is en goed gevonden word. Afgelopen O&N staken we ze zelf ook af uiteraard, hier zie je 2x AVP cake gefilmd door Afcajax :wink:

http://www.vuurwerkfan.nl/video/on0809/034.wmv

Het record van meeste AVP cakes tegelijk was 16 stuks (gecombineerd met de Thunder King) tijdens een show van JVE in Ede :bonk:

Waar zie je verder salvo cakes met maximale tube lading, en dan ook nog met mooie effecten :p

Mede dankzij het laatst geposte filmpje ben ik zeker overtuigd! ziet er erg gaaf uit! Kost wat, maar met de kortingsactie van zenavuurwerk huissen zeker de moeite waard!!

pyro-freak

Heb hem gehad dit jaar, en was een zeeeer vette cake! Echter schoot hij de salvo's niet zo snel als in het filmpje van Thunderboy! Zal het filmpje tzt. uploaden en plaatsen!

pyro-freak

Had hem ook, als afsluiter. Erg leuke batterij alleen mag van mij wel iets sneller schieten. Grote boeketten en harde klappen, waardige afsluiter!

Back
Bovenaan