Atomic Flash

Gurby

VWC lid
806atomicflashrh0.jpg

Artikelnaam: Atomic Flash
Aantal Schoten: 56 Schots met 2 fontijnen
Richtprijs: €65,00 euro
Verpakkingseenheid: 2/1
Film:Demo B&W 2007

Laatst bewerkt door een moderator:
Vind het er eerlijk gezegt niet echt bijzonder uitzien voor een 500grammer vind die van pro-line toch wat mooier

Vind het er eerlijk gezegt niet echt bijzonder uitzien voor een 500grammer vind die van pro-line toch wat mooier

Zo zie je maar weer hoe bepalend de manier van filmen is.
Deze twee blokken zijn namelijk identiek. Alleen de opdruk is anders.

Zo zie je maar weer hoe bepalend de manier van filmen is.
Deze twee blokken zijn namelijk identiek. Alleen de opdruk is anders.

Helemaal met deze stelling eens.
Atomic Flash van LIDU is 100% hetzelfde als de Mega Steps van Proline
En wat RN Bakker roept, roep ik ook uit in het topic over filmen.
Soms gebeurt het wel eens dat je van een en dezelfde pot meerdere verschillende filmpjes te zien krijgt. Merkwaardig genoeg.

Overigens de Mega Steps van Proline vindt ik steengoed. Een up tempo blok met krachtige burst en een wervelende finale met willows. De fonteinen mogen er uit, maar die branden maar heel even.

Laatst bewerkt:
Haha ik vindt de atomic Flash ook prima hoor.:wink:
Ook bij deze pot vraag ik me af of hij er nog steeds in zit als de Lidu producten er eenmaal zijn.
:bye:

ik wou net zeggen ik ben namelijk zeer te vreden over dit product hoor. nou intreseren die fonteinen mij totaal niet.. maar verder vind ik het echt een prima cake helemaal niets mis mee perfecte effecten ... prima hoor

Ik vermoed dat deze cake uit het assortiment is gehaald en dit jaar niet meer te koop zal zijn. Hij staat namelijk niet meer in de catalogus. Je kunt nog op zoek gaan naar restpartijen uiteraard.

Uitlopend dus!

Back
Bovenaan