Atomic City

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 8011
Artikelnaam: Atomic City
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1861,6 gram
Aantal Schoten: 328 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 20mm
Kooi/zonder kooi: ...
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 130 sec
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: €...
Voorverkoopprijs: €...

Atomic City.jpg

Wij danken Hello Fireworks voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Meteen 2 besteld met gratis aansteeklont.

Je durft wel moet ik zeggen. Ik vind het een hoop geld voor iets waar eigenlijk nog weinig van bekend is en daar naast is het ook nog 20 mm bak. Ik hoop voor je dat ze geweldig zijn. Gratis aansteeklont bij een bestelling van 440 euro ? :shy:

Ik ga het nu opnemen voor de importeur en nee ik heb geen aandelen of wat dan ook maar ben allergisch voor dit cynisme

, wat een negativisme en cynisme. Ik mag toch hopen dat de diverse importeurs hier niet te veel meelezen, de moed zou me in de schoenen zakken!!. Hier hebben we het over een mooie bak van 328 schoten en 1 meter breed, in het gaas, een i-shape en fanshape en dat mag geen prijs tegenover staan?
Op basis van de info die wij freaks hebben [ foto, video, Info ] kunnen we alleen oordelen .
En eerlijk is eerlijk persoonlijk vind ik de video heel erg goed. kruitgewicht zegt trouwens ook niks
Ik zag het ook al andere importeurs topics, afzeiken is lekker simpel
Maja het zal mijn mening wel zijn
Zullen we fijn wachten tot na de jaarwisseling om en oordeel te velle???

Het valt gewoon op dat de producten kijkend naar de specificaties op z'n zachtst gezegd stevig geprijsd zijn. Als je naar de filmpjes kijkt ziet het er allemaal wel heel erg goed uit en als ik eerlijk ben zelfs té goed, dit zorgt ervoor dat ik in twijfel trek dat de filmpjes representatief zijn. Gezien de tegenvallende resultaten van sommige producten in het verleden waar de filmpjes en de realiteit mijlenver uit elkaar lagen, dan heb ik het dus over andere merken, ben ik simpelweg sceptisch. Ik hoop dus vooral dat er dit jaar een demo komt en dan hoop ik dat de producten echt zo presteren en dat er ook daadwerkelijke productie geschoten wordt. Dan zal ik ook de eerste zijn die toegeeft dat ik voor niets sceptisch ben geweest, dat het goed spul is en dat het acceptabel is dat de prijzen een stuk hoger liggen dan bij andere importeurs.

Het is aan Hello Fireworks om het tegendeel te bewijzen. Wat niet moeilijk zou moeten zijn. Gewoon doen wat ze claimen te kunnen. Voor goede kwaliteit is iedereen bereid om meer te betalen. Dat bewijst een buitenlandse leverancier al jaren. Men rijdt er zelfs de grens voor over.
Een productdemo waarbij alle producten gelijk presteren met de filmpjes en het tij zal keren. Wie weet? Wellicht wordt Hello Fireworks volgend jaar wel beste nieuwkomer en compound met een van zijn producten.

Meten is weten, tot die tijd is voorzichtigheid geboden bij nieuwe producten.
Overigens; eerder behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Ik ga het nu opnemen voor de importeur en nee ik heb geen aandelen of wat dan ook maar ben allergisch voor dit cynisme

, wat een negativisme en cynisme. Ik mag toch hopen dat de diverse importeurs hier niet te veel meelezen, de moed zou me in de schoenen zakken!!. Hier hebben we het over een mooie bak van 328 schoten en 1 meter breed, in het gaas, een i-shape en fanshape en dat mag geen prijs tegenover staan?
Op basis van de info die wij freaks hebben [ foto, video, Info ] kunnen we alleen oordelen .
En eerlijk is eerlijk persoonlijk vind ik de video heel erg goed. kruitgewicht zegt trouwens ook niks
Ik zag het ook al andere importeurs topics, afzeiken is lekker simpel
Maja het zal mijn mening wel zijn
Zullen we fijn wachten tot na de jaarwisseling om en oordeel te velle???

Denk dat een hoop hier niet zozeer negatief of cynisch zijn maar de prijs icm de specs en gepimpte videos van hf met een grote korrel zout nemen.

Laatst bewerkt:
Dit ziet er kwalitatief inderdaad goed uit. Ik denk dat ze per 2 geschoten ook wel het beste uit de verf komen, lekker tempo zo en een continu gevulde lucht. Wel erg veel I-shape, had iets meer afwisseling in mogen zitten wat mij betreft.

Back
Bovenaan