Asteroid

moontan

VWC lid

Artikelnummer: SM2115
Artikelnaam: Asteroid
Netto Kruitgewicht: 216 gram
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Silvery wave with red tail; yellow chrysanthemum with yellow tail; green chrysanthemum with green tail
Tijdsduur: 40 seconden
Richtprijs: € 13,25
Verpakkingseenheid: 16/1

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken XXL-Fireworks voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Erg goede cake. Vind hem wel nogal wat eentonig, da's erg jammer. Wat teveel goud als je het mij vraagt, en het tempo/aantal shots is dusdanig dat het dus gaat vervelen. Al met al een erg sterke cake, ik zou hem bijvoorbeeld willen gebruiken om met 2 andere duitse cakes te schieten. Het langzame grote goud geeft een prachtig vol geheel.:D
:bye:

Dit ziet er weer fantastisch uit, de effecten zien er weer lekker groot uit en dan weer over die prijs gewoon weer super van XXL Fireworks.

Hele mooie effecten! Mijn mond viel bijna open als je kijkt naar prijs- kwaliteitsverhouding. Eigenlijk ongekend in de Nederlandse vuurwerhandel.

Een topper!

Bij mij waren de palmen echt mooi vol en rond en niet zo mager als op de video van Sweet Laker.

De filmpjes van Sweet Laker zijn wel heel veraf genomen.. Ik had deze pot voor het eerst en de effecten waren supergroot! Echt een superpot de mooiste die ik deze jaarwisseling heb gehad. Veel oeee en aaaa gehoord

Ik denk dat ik op een meter of 15 afstand heb gestaan, vertekend het effect iets, maar dan nog vond ik ze in vergelijking met andere cakes niet waanzinnig. Alhoewel de effecten wel mooi zijn uitgewerkt (vooral die rood/groene wave).

Al met al ben ik zelf niet kapot van en ben blij dat ik er geen cent voor heb hoeven te betalen.

Ik had de Asteroid gratis bij de Rijswijkse Vuurwerkhal, en ik was erg verrast! Harde burst, grote effecten en mooie kleuren.
Het lijkt wel of er 2 batches van deze pot zijn. Eentje met een zwakkere burst waardoor de effecten zich niet goed spreiden zoals op het filmpje van Sweet Laker, en de ander met wél een harde burst die ervoor zorgt dat de boeketten wel breed uit elkaar knallen.

Ik vond dit een cake met een harde burst maar vond ik de effecten toch iets kleiner als verwacht, maar ze waren in elk geval wel speciaal en bleven lang hangen.

Heb deze ook gehad en ik vond hem opvallend goed.
Effecten hangen goed ja. Eén van de leukste gratis producten die ik tot dusver heb gehad.

Hier een filmpje van deze cake, ik blijf hem mooi vinden en heb er dan inmiddels ook 16 besteld.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En ze waren allemaal stuk voor stuk geweldig, wel frapant dat ik naast mij een onbekende knul zag staan stoken die ze ook had aangeschaft. het wereldje is klein :)

Ik had de Asteroid afgelopen jaarwisseling ook, mooie cake moet ik zeggen :)
Hier mijn filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jwtjuh :bye:

Back
Bovenaan